مدیرکل فناوری اطلاعات کرمانشاه:

مشترکین اینترنت پرسرعت دراستان طی سه سال اخیر هشت برابر شده اند

مدیرکل فناوری اطلاعات استان کرمانشاه گفت: مشترکین اینترنت پرسرعت در استان طی سه سال گذشته و در مقایسه با سال های 89 تا 91 به حدود هشت برابر رسیده است.
کد خبر: ۲۷۰۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶ 02 August 2016


به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، شهریار بهنیا ر در همایش توسعه فناوری اطلاعات که با محوریت شهر هوشمند در سرسرای جلسات جهاد دانشگاهی کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: علاوه بر آن در طول دو سه سال اخیر نیز پهنای باند اینتنرت در استان 11 برابر شده است.
وی همچنین با اشاره به فراهم بودن زیر ساخت های ارتباطی در استان، گفت: همین موضوع شرایط خوبی را فراهم کرده تا کرمانشاه ارتباط خود را با دنیا گسترش دهد.
بهنیا با بیان اینکه 'آی سی تی' یکی از بسترهای توسعه در دنیاست، یادآور شد: بسیاری از شاخص های رفاه و توسعه با این موضوع سنجیده می شود.
مدیرکل فناوری اطلاعات استان کرمانشاه تاکید کرد: با ورود فناوری اطلاعات به زندگی عامه مردم بسیاری از کارهای سنگین و زمان بر از دوش مردم برداشته شد و امروز کارها با سهولت بیشتری انجام می گیرد.
وی با اشاره به حضور نماینده شرکت هواوی چین در کرمانشاه گفت: این شرکت که جزو برندهای معروف در عرصه فناوری و اطلاعات می باشد می تواند همکاری های بسیار خوبی با استان کرمانشاه داشته باشد.
بهنیا در پایان اظهار کرد: شرکت هواوی در شرایط سخت تحریم در کنار ما بود و با کشورمان داد و ستد داشت و امروز هم با روی باز به همکاری بیشتر با ایران ادامه می دهد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار