اعتراف سارق هفده‌ساله به 16 فقره سرقت

جانشین فرمانده انتظامی قوچان از اعتراف سارق هفده‌ساله به 16 فقره سرقت از جمله هشت فقره سرقت قطعات خودرو و پنج فقره سرقت از ساختمان‌های در حال ساخت این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۲۷۰۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۳ 02 August 2016

به گزارش تابناک رضوی، سید علی‌اکبر حسینی با اعلام این خبر، گفت: در پی سرقت‌های متعدد داخل خودرو به‌ویژه چرخ خودروهای آل 90 و پژو پارس و همچنین سرقت از ساختمان‌های در حال ساخت محدوده خیابان‌های حافظ، مولوی و شهرک امام رضا(ع) موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران تجسس کلانتری 11 این فرماندهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه مأموران دایره تجسس گشت‌های هوشمندی را پس از بررسی سرقت‌ها با توجه به جغرافیای زمانی و مکانی سرقت‌ها و استفاده از منابع و مخبرین شروع کردند، تصریح کرد: تحقیقات در این زمینه ادامه داشت تا اینکه برابر اعلام مخبرین، فردی به‌صورت مشکوک در حال پرسه‌زنی در اطراف یک خودرو در منطقه شهرک امام رضا(ع) این شهرستان مشاهده شد.

جانشین انتظامی قوچان با اشاره به اینکه بلافاصله تیم تجسس کلانتری به‌صورت نامحسوس در محل حاضر و پس از شناسایی سارق وی را در حین سرقت از یک دستگاه خودروی نیسان دستگیر و برای بررسی بیشتر به کلانتری انتقال دادند، گفت: سهراب 17 ساله در بازجویی‌ها و تحقیقات فنی پلیس به 16 فقره سرقت از جمله هشت فقره سرقت قطعات خودرو و 5 فقره سرقت از ساختمان‌های در حال ساخت اعتراف کرد.

حسینی سرقت‌های صورت گرفته را در محدوده خیابان‌های حافظ، مولوی و شهرک امام رضا(ع) دانست که سارق با هم‌دستی دوستش با هویت ایمان که متواری است انجام داده و یادآور شد: تعدادی از اموال مسروقه مثل لاستیک خودرو، باطری، انواع شیرآلات، آهن و آبگرمکن دیواری از مخفیگاه متهم کشف شد و تحقیقات برای دستگیری هم‌دستش نیز ادامه دارد.

وی همچنین با اشاره به اعلام یک مورد تصادف فوتی در روستای دَدانلو به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 و حضور یک تیم از پاسگاه دیزادیز به همراه نیروهای امدادی در محل حادثه، بیان کرد: طی بررسی‌های انجام شده در محل حادثه مشخص شد راننده 38 ساله یک دستگاه وانت نیسان، هنگام خروج از منزل به‌صورت دنده عقب دختر سه‌ساله خود به نام نازنین را زیر گرفته است.

جانشین فرماندهی انتظامی قوچان عنوان کرد: متأسفانه این کودک خردسال به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و با تأیید نیروهای امدادی جسدش به سردخانه منتقل شد.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار