شاگردان برانکو فرصت‌های گلزنی زیادی را هدر می‌دهند

کد خبر: ۲۷۱۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰ 03 August 2016


مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که یکی از مشکلات این تیم هدر دادن فرصت‌های گلزنی است.

علی باغمیشه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: تیم فوتبال پرسپولیس در فصل گذشته یکی از بهترین خط حمله‌های لیگ را بر اساس آمار و ارقام داشت و موفق شد 50 گل به حریفان خود تحمیل کند.

وی افزود: اگر با نگاه دقیق و به صورت کارشناسی به عملکرد پرسپولیس نگاه کنیم، در می‌یابیم که این تیم فرصت‌های بسیاری را هدر داده و حتی چندین موقعیت پنالتی را به گل تبدیل نکرده است.

این پیشکسوت فوتبال تصریح کرد: اگر شاگردان برانکو موقعیت‌های زیادی را هدر نمی‌دادند، این تیم در فصل گذشته به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به استقلال خوزستان جام قهرمانی را از دست نمی‌داد.

باغمیشه گفت: در دو دیدار ابتدایی فصل جاری نیز می‌بینیم که شاگردان برانکو موقعیت‌های زیادی را هدر دادند که البته آماده‌ نبودن طارمی و اضافه شدن بازیکنان جدید از جمله وحید امیری در ترکیب اصلی در این امر اثرگذار بوده است.

وی بیان داشت: بنابراین برانکو و دستیارانش برای اینکه مشکلات فصل قبل را نداشته باشند، باید برای رفع نواقص در خط حمله برنامه‌ریزی ویژه‌ای انجام دهند.

مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس افزود: البته اگر مهدی طارمی به شرایط آرمانی بازگشته و بتواند به صورت ثابت برای پرسپولیس به میدان برود، بخش مهمی از این مشکل برطرف می‌شود.

باغمیشه که از تیم‌های آذربایجانی به سطح اول فوتبال ایران معرفی درباره شرایط تراکتورسازی و ماشین‌سازی تبریز در دو دیدار ابتدایی فصل جاری نیز گفت: این دو تیم از جمله باشگاه‌های ریشه‌دار و پرهوادار فوتبال کشورمان هستند و در حال حاضر تراکتورسازی با هواداران پرشور خود یکی از قطب‌های اصلی فوتبال کشور را تشکیل می‌دهد.

وی اظهار داشت: تراکتورسازی امسال نفرات و کادر فنی خوبی در اختیار دارد و اگر چه در دو دیدار ابتدایی به دو تساوی رضایت داده است،‌ اما مطمئن هستم که این تیم امسال یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است.

باغمیشه تصریح کرد: ماشین‌سازی در همین دو هفته ابتدایی هم نتایج خوبی گرفته، البته برای تحلیل صحیح نیاز به زمان داریم تا ببینیم، این تیم می‌تواند روند موفقیت خود را ادامه دهد و یا خیر.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار