حذف تیم فوتسال دانش آموزان کرمانشاهی در عین شایستگی

حذف تیم فوتسال دانش آموزان کرمانشاهی در عین شایستگی نتوانست به دور پایانی صعود کند و در مسابقات یک چهارم با باخت در مقابل تهران از صعود باز ماند.
کد خبر: ۲۷۴۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۹ 09 August 2016

به گزارش خبرنگار تابناک در کرمانشاه، تیم فوتبال دانش اموزان کرمانشاهی که به جهت شرکت در مسابقات دانش آموزی به اراک سفر کرده بود در عین شایستگی نتوانست به دور پایانی صعود کند و در مسابقات یک چهارم با باخت در مقابل تهران از صعود باز ماند.

حیدر غیرتمند مربی این تیم که خود از فوتبالیستهای خوب و پیشکسوت کرمانشاه بوده و کارنامه درخشانی در دوران فوتبالی خود و همچنین مربیگری از خود دارد با گلایه از عدم توجه و حمایت مسولان آموزش و پرورش استان ، افزود: درمرحله ماقبل فینال یک چهارم نهایی با تیم تهران روبرو شدیم وعلی رغم برتری کامل تا شش دقیقه پایانی در کمال ناباوری وبا اشتباه مهاجمان در نزدن گل با نتیجه دو بر یک از راهیابی به مرحله پایانی باز ماندیم لازم به ذکر است تیم تهران قبلا به دلیل داشتن بازیکن تقلبی از اکادمی کیا با محل تحصیل شهر یزد از مسابقات حذف شد ولی با استفاده از اعمال نفوذ به مسابقات برگشت غیرتمند همچنین با گلایه از نداشتن امکانات لازم میگوید.

غیرتمند تاکید کرد: تیم فوتسال فقط شش روز از سالنهای سازمان استفاده کرده بقیه مدت تمرین سه ماهه از ناحیه سالن گدایی کردم وبیشتر مدت تک تنها بودم وهیچ کمکی به من نشد وتمام کار تمرین اماده سازی مدیریت و تهیه مسابقات تدارکاتی به عهده خودم بوده و وقتی اعتراض کردم گفتن مدرسه قهرمان باید خودش هزینه وتدارک ببینه در حالی که هیچ کدام از استانهای دیگه که من تو مسابقات دیدم گفتن که استان کاملا از ما حمایت کرده است.

مربی تیم کرمانشاه در ادامه گفت :روز اخر قبل از اعزام با کارشناس سازمان در همین مورد درگیری لفظی پیدا کردم وایوی حتی برای تهیه لباس هم منت گذاشته وگفت وظیفه من نیست که که برای شما لباس تهیه کنم .

غیرتمند با توجه به تمرینات منظم تیمهای شرکت کننده گفت؛ تیمهای شرکت کننده از سالنها و امکانات خوب تمرینی در استان خود بهره مند بودند در حالی که ما محروم بودیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار