در دیدار با مدیرکل بنیاد شهید استان قم مطرح شد

تاکید آیت‌الله وحید خراسانی بر خدمت خالصانه به خانواده شهدا و رفع مشکلات آن‌ها

آیت الله وحید خراسانی با بیان اینکه خدمات به خانواده شهدا باید خالصانه و درشان آنها باشد، گفت: ارزش و اهمیت رسیدگی به خانواده شهدا تا این حد است که رسول خدا فرمودند من و سرپرست یتیم در بهشت همسایه یکدیگر هستیم.
کد خبر: ۲۷۵۸۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۸ 10 August 2016
به گزارش تابناک قم، آیت‌الله وحید خراسانی در دیدار با سید جواد هاشمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم با اشاره به اهمیت جهاد در دین اسلام اظهار داشت: کسانی که در راه خدا جهاد کردند و به شهادت رسیدند و جانباز شدند، نزد خداوند از اجر و جایگاه بالایی برخوردار هستند.

مرجع تقلید شیعیان با تاکید بر لزوم رفع مشکلات خانواده شهدا افزود: رسیدگی به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران  از بهترین اعمال نزد خداوند و از ارزش  و اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با بیان اینکه خدمات به خانواده شهدا باید خالصانه و در شان آن‌ها باشد، بیان کرد: ارزش و اهمیت رسیدگی به به خانواده شهدا تا این حد است که پیامبر اسلام(ص) فرمودند من و سرپرست یتیم در بهشت همسایه یکدیگر هستیم.

وی خاطر‌نشان کرد: خانواده معظم شهدا و ایثارگران قرآن بخوانند و ثواب قرائت را به امام زمان (عج) تقدیم کنند چون این اقدام تأثیر بسیاری در زندگی دنیا و آخرت به همراه دارد و سبب عاقبت به خیری و رستگاری انسان می‌شود.


منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار