رئیس سازمان بسیج دانشجویی:

دعوای سیاسی با دولت نداریم

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور اظهار کرد: موضع بسیج دانشجویی در خصوص برجام، موضع شفافی است، ما دعوای سیاسی با دولت نداریم.
کد خبر: ۲۷۷۱۵۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۴ 13 August 2016
داوود گودرزی در جمع خبرنگاران گفت: سازمان بسیج دانشجویی با اصل مذاکره مشکلی نداشته و ندارد،  ولی در خصوص فرمول دولت در مذاکره حرف کارشناسی داریم.

وی با بیان اینکه از منظر ما چهار سئوال اساسی بر فرمول دولت در مذاکره وارد است، افزود: سوالات ما از دولت یازدهم بدین شرح است، تحریم ها چقدر بر اقتصاد ایران تاثیر داشته است؟ در متن برجام چه تضمینی وجود دارد که همه تحریم‌ها برداشته شوند؟ با فرض این که دولت آمریکا بدعهدی نکند و همه تحریم‌ها برداشته شوند، آیا اقتصاد ایران شکوفا خواهد شد؟

وی خاطرنشان کرد:  دستاورد برجام برای ملت ما این است که فهمیدند آمریکا بدعهد و زورگو است، ملت به نتیجه نرسیدن برجام را متوجه آمریکایی‌ها می‌دانند.

گودرزی ادامه داد: هر کسی در قالب گفتمان انقلاب اسلامی حرکت کند، از او حمایت می‌کنیم، ما با دولت‌های مختلف در نظام جمهوری اسلامی ایران سیاسی برخورد نمی‌کنیم.

وی با بیان اینکه بسیج دانشجویی کشور در زمینه تولید مفاهیم و واقع نگری و بیان کردن واقعیت‌های جامعه برای مردم فعالیت می‌کند، یادآور شد: خط تمیز جریان انقلابی از جریان غیر انقلابی نیاز به روشنگری قشرهای انقلابی دانشگاهی دارد و در این زمینه بسیج دانشجویی گام‌های موثری در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی برداشته  است.

وی اظهارنظر آزادانه دانشجویان در دانشگاه ها و وجود بستر مناسب در این خصوص را ضروری دانست و افزود: کرسی های آزاداندیشی با این منطق برگزار شده و باید از سوی مسئولین جدی گرفته شود. 

وی گفت: بدنه دانشجویی و رسانه‌ای باید در مقابل شبهات هوشیار باشند و تمرکز خود را مقابل سوژه سازی ها برای انتخابات ریاست جمهوری از دست ندهند. 

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور خاطرنشان کرد: در نظام اسلامی مدیران و مسئولین باید پاسخگو باشند، مادامی که مسئولین پشت میز خدمت قرار دارند، باید روح پاسخگویی در مسئولان زنده باشد.

وی توانمندسازی دانشجویان و تامین کادر مورد نیاز برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از دیگر اهداف سازمان بسیج دانشجویی کشور دانست و گفت: روح خدمتگذاری به مردم در قالب برنامه هایی از قبیل اردوهای جهادی زنده شده و تعهد آنها را به آرمان‌های انقلاب قوی تر می‌کند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار