استاندار قزوین: خانواده شهدا صاحبان اصلی انقلاب هستند

استاندار قزوین در یادواره 150 شهید بخش ضیاء آباد از توابع شهرستان تاکستان گفت: خانواده شهدا صاحبان و وارثان اصلی انقلاب هستند.
کد خبر: ۲۸۱۲۷۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰ 20 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، فریدون همتی در یادواره شهیدان حسین و اسماعیل لشگری و 150 شهید بخش ضیاءآباد که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، افزود: با انرژی بالایی که از دیدار خانواده های شهدا و ایثارگران به دست می آوریم در ایفای مسئولیت های خود بهتر عمل می کنیم.
استاندار قزوین با اشاره به لزوم سرکشی و دیدار مسئولان با خانواده شهدا، اضافه کرد: ادای احترام مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری به خانواده های شهدا و ایثارگران زبانزد همه بوده و باید این مهم اسوه و الگویی برای همه مدیران در نحوه برخورد و تکریم با خانواده های ایثارگر باشد.
استاندار قزوین با بیان اینکه همه ما مدیون خون شهدا هستیم و باید قدردان ایثارگری ها، فداکاری ها و از خودگذشتگی های این عزیزان باشیم، ادامه داد: با خدمت صادقانه، خالصانه و شبانه روزی می توان پاسدار حرمت خون شهدا، ارزش ها و آرمان هایی بود که این عزیزان جان خود را در راه آن تقدیم کرده اند.
به گفته همتی، امیدورایم با خدمت رسانی به مردم، به ویژه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران بتوانیم خادمان کوچکی در سنگر انقلاب باشیم.
استاندار قزوین با بیان اینکه امروز ایران هراسی جای خود را به منطق جمهوری اسلامی داده، افزود: فرزندان این ملت در صحنه های بین المللی با گفت و گو، عقلانیت و دفاع از حقوق مسلم ایران توانستند این بحث را که توسط دشمنان نظام مقدس اسلامی ایجاد شده بود را دفع و منطق و عقلانیت جمهوری اسلامی را جایگزین آن کنند.
همتی تمام اقدام و هدف استکبار جهانی در تقویت نیروهای تکفیری را ضربه زدن به انقلاب و نظام اسلامی برشمرد و گفت: یکی از مهم ترین راه های نجات کشور و حفظ امنیت آن، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و از این رو نباید اجازه دهیم کسی این فرهنگ را تضعیف کند.
استاندار قزوین ادامه داد: تقویت فرهنگ ایثار و شهادت مختص یک منطقه و زمان خاص نبوده بلکه در تمامی مقاطع، نظام جمهوری اسلامی به این امر مهم نیاز دارد و برگزاری یادواره های شهدا در محله ها توسط جوانان راهکار خوبی در راستای مردمی کردن این موضوع است.
استان قزوین دارای سه هزار شهید سرافراز دوران دفاع مقدس است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار