در انتظار مدال کاپیتان یزدانی

برنامه آخرین روز المپیک برای کاروان ایران

امروز در آخرین روز بازی های المپیک ریو ورزشکاران ایران در رشته های کشتی آزاد و دووميدانى(ماراتن) به مصاف حریفانشان می روند . رضا یزدانی کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد که امید زیادی به مدال آوری اش می رود ، در دور نخست باید مقابل ابراهیم بلوکباشی از ترکیه به روی تشک برود. یزدانی در صورت برتری در این دیدار در دومین مبارزه با برنده ختاک گازیموف کشتی گیر شاخص آذربایجان و رادوسلاو باران از لهستان مصاف می‌کند.
کد خبر: ۲۸۱۸۲۱
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲ 21 August 2016
به گزارش تابناک مازندران،  ورزشکاران ایران در آخرین روز بازی‌های المپیک ریو در رشته‌ کشتی آزاد و دووميدانى(ماراتن) به مصاف حریفان می‌روند.
 
 امروز در ادامه مسابقات کشتی آزاد میثم نصیری در وزن 65 و رضا یزدانی در وزن 97 کیلوگرم روی تشک خواهند رفت. میثم نصیری ابتدا به مصاف بوریسلاو نوواچکوف از بلغارستان می‌رود و در صورت پیروزی باید با فرانکلین گومز، دارنده مدال نقره جهان از پورتوریکو کشتی بگیرد.
 
رضا یزدانی نیز در دور اول به مصاف ابراهیم بلوکباشی کشتی‌گیر مطرح ترک می‌رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد باید با برنده کشتی میان ختاگ گازیموف قهرمان جهان و دارنده مدال برنز المپیک از آذربایجان و رادوسلاو باران از لهستان کشتی بگیرد.
 
آنزور بولتوکائف روس و آندریتسف اوکراینی نیز در گروه یزدانی قرار دارند. رقابت‌های اوزان فوق از ساعت 17:30 امروز (یکشنبه) به وقت ایران برگزار می‌شود.
 
محمد جعفر مرادی نیز از ساعت 17:05 دقیقه یکشنبه 31 مرداد در دوی ماراتن المپیک به مصاف حریفان خود می‌رود.
 
كشتى آزاد ازساعت 17:30
میثم نصیری در وزن ۶۵ کیلوگرم  
رضا یزدانی کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد در وزن ۹۷ کیلوگرم  
 
دووميدانى(ماراتن) از ساعت 17
محمد جعفر مرادی
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار