رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

دشمن سخت افزاری نمی‌تواند در مقبل جوانان ما بایستد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه دشمن می‌داند که با توپ و تانک نمی‌تواند در برابر نسل جوان و ملت ایران بجنگد، گفت: جنگ جدید دشمن جنگ نرم فرهنگی بوده و دشمن امروز با نسل جوان ما در حال دشمنی است.
کد خبر: ۲۸۳۹۱۱
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴ 24 August 2016
سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا نقدی پیش از ظهر امروز در آیین افتتاحیه هشتمین المپیاد فرهنگی و ورزشی کشور در سالن شهید پورشریفی تبریز، تهذیب، تحصیل و ورزش را خواست مقام معظم رهبری از جوانان خواند و اظهار داشت: شهید «حسن جنگجو» به عنوان کم سن و سال‌ترین شهید آذربایجان شرقی است که در جبهه و پس از رشادت‌های فراوان به شهادت رسید.

وی با اشاره به اینکه تهذیب، تحصیل و ورزش، اسلحه‌ای در مقابل ابزار دشمن است، گفت: روی سینه ورزشکاران نوجوان ما عکس الکوهای شهید می‌درخشد و این معنا و مفهومی دارد و آن اینکه این شهیدان را الگوی زندگی خود انتخاب کرده‌ایم.

نقدی خطاب به جوانان گفت: شما وارث شهدا هستید و  باید این شهدا به الگوی ورزشکاران و جوانان و بسیجیان تبدیل شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین، با تاکید بر اینکه دشمن می‌داند که با توپ و تانک نمی‌تواند در برابر نسل جوان و ملت ایران بجنگد، تصریح کرد: جنگ جدید دشمن جنگ نرم فرهنگی است و دشمن امروز با نسل جوان ما در حال دشمنی است.

نقدی در  ادامه گفت: جهاد علمی و فرهنگی به همراه خودباوری لازمه مقابله با دشمن است و در شرایط کنونی ترویج فرهنگ جهاد کمتر از جهاد نیست.

وی افزود: امروز در جنگ نرم هستیم در این جنگ دشمن دنبال گمراه کردن و مأیوس کردن ماست تا سر تسلیم مقابل او فرود آوریم.

نقدی خطاب به دانش آموزان توصیه کرد برای تصمیم گیری درست و حرکت در مسیر صحیح لازم است فرمایشات مقام معظم رهبری را با دقت خواند و آن را به درستی فهم کرد و آن را معیار قرار داده  و به آن عمل کرد.

در هشتمین المپیاد استعدادیابی ورزشی بسیج کشور در تبریز با حضور بسیجیان ورزشکار کشور در قالب 33 تیم با یک هزار و 800 ورزشکار از سپاه‌های استانی حضور دارند.

این المپیاد با حمایت ارگان‌های متعدد استانی در دانشگاه تبریز و علوم پزشکی تبریز با  33 تیم از کل کشور که بالغ بر 1800 نفر است، برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار