هوشنگ عطاپور :

برای ترویج امر ازدواج و کاهش طلاق نیازمند حمایت و تقویت سمن ها و تشکل ها هستیم

هوشنگ عطاپور مدیرکل امور اجتماعی استانداری در نشست تخصصی مسوولین و کارشناسان و اصحاب رسانه گفت : شغل و تغییر سبک زندگی و برخی از درخواست ها و ساخت بافت اجتماعی باعث بالا رفتن سن ازدواج و کاهش مقوله ازدواج و افزایش سن ازدواج در جامعه شده است و از یک طرف با پدیده طلاق مواجه هستیم .
کد خبر: ۲۹۱۲۰۵
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳ 05 September 2016
تابناک آذربایجان غربی:‌ هوشنگ عطاپور مدیرکل امور اجتماعی استانداری در نشست تخصصی مسوولین و کارشناسان و اصحاب رسانه گفت : شغل و تغییر سبک زندگی و برخی از درخواست ها و ساخت بافت اجتماعی باعث بالا رفتن سن ازدواج و کاهش مقوله ازدواج و افزایش سن ازدواج در جامعه شده است و از یک طرف با پدیده طلاق مواجه هستیم .

وی ادامه داد : دولت ها و نظام های سیاسی به تنهایی نمی توانند مسائل اجتماعی را حل کنند و شناسایی علت ها ضروری است و یکی از راهکارها تشکیل سمن هاست.

او افزود : برای ترویج امر ازدواج و کاهش طلاق نیازمند حمایت و تقویت سمن ها و تشکل ها هستیم و یکی از موثرترین نهادها استفاده از خود جوانان است.

عطاپور تاکید کرد : در حال حاضر جوانان خودشان برای اینده تصمیم می گیرند و تقویت این تشکل ها و هدایت و راهنمایی برای کمک این مساله مهم است.

مدیرکل امور اجتماعی اذعان کرد : در کنار تشکل ها و سمن های حوزه ازدواج و مشکلات جوانان وجود سازمان ها و نهادهای حامی به عنوان همراه و همیار لازم است.

وی تاکید کرد : استفاده از تجارب افراد موفق هم در این حوزه در کنار سمن ها لازم است.

وی ادامه داد : باید در راستای تشکیل سمن های حوزه ازدواج با حضور جوانان موفق به عنوان الگو گام برداریم تا بحث توانمندسازی در دستور کار قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار