سامانه111پلی ارتباطی بین دولت ومردم دراستان

مدیرکل دفتر بازرسی، عملکرد و امور حقوقی استانداری ایلام گفت: سامانه تلفنی سامد 111 از قابلیت ارتباط زنده (آنلاین) و غیر زنده (آفلاین) برخوردار است.
کد خبر: ۲۹۱۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۲ 05 September 2016
به گزارش تابناک ایلام؛مدیرکل دفتر بازرسی، عملکرد و امور حقوقی استانداری ایلام گفت: سامانه تلفنی سامد 111 از قابلیت ارتباط زنده (آنلاین) و غیر زنده (آفلاین) برخوردار است.

علی رشیدی اظهار کرد: در ساعات اداری تماس گیرندگان به انتخاب خود می توانند با کارشناسان سامانه گفت و گو کرده و ضمن بهره مندی از امکان مشورتی آنها با طرح نکات مورد نظر خود و دریافت کد پیگیری امکان دنبال کردن موضوع مورد نظر را نیز دارند.

وی افزود: همچنین در روش آفلاین در ساعات اداری و غیر اداری امکان ضبط مطلب تماس گیرندگان به جهت پیگیری و رسیدگی آنها در اسرع وقت در این مرکز وجود دارد.

وی یادآور شد: کاربرهای پاسخگوی مردم در سامانه تلفنی 111 با فرا گرفتن آموزش های تخصصی در حیطه های مختلف ارتباطی و محتوایی و نیز اشراف به شرح وظایف و عملکرد دستگاه های اجرایی کشور، مشاورانی مناسب برای راهنمایی مردم در جهت پیگیری مطالب مورد نظر هستند.

مدیرکل دفتر بازرسی، عملکرد و امور حقوقی استانداری ایلام تاکید کرد: آحاد مردم در هر جای کشور می توانند ایده ها، دغدغه ها، پیشنهادات، انتقادات، شکایات و درخواست های خود را از این طریق به مسئولان مرتبط دولتی ارائه و پیگیری کنند.

رشیدی گفت: به منظور نظم دهی به انبوه تماس های تلفنی با سامانه تلفنی 111 تماس گیرندگان در جریان مکالمه کد ملی خود را قرائت می کنند که توسط سامانه ثبت و ضبط می شود.

وی افزود: تماس گیرندگان پس از بیان موضوع با کارشناس سامانه می توانند کد پیگیری دریافت و مدتی بعد به تناسب زمانی موضوع طرح شده پاسخ دستگاه مربوطه را دریافت کنند.

وی اضافه کرد: این سامانه از سال 89 با 14 کاربر که همگی آنها کارشناس هستند راه اندازی شده و بطور میانگین روزانه به 80 تماس گیرنده از طریق تلفن پاسخگو است.

استاندار ایلام روزهای دوشنبه هر هفته با حضور در مرکز سامد به سوالات تلفنی و برخی مراجعه های حضوری مردم در حوزه های مختلف پاسخ می دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار