![](/files/fa/news/1395/6/15/164988_528.jpg)
به گزارش تابناک ایلام؛مدیرکل دفتر بازرسی، عملکرد و امور حقوقی استانداری ایلام گفت: سامانه تلفنی سامد 111
از قابلیت ارتباط زنده (آنلاین) و غیر زنده (آفلاین) برخوردار است.
علی
رشیدی اظهار کرد: در ساعات اداری تماس گیرندگان به انتخاب خود می توانند با
کارشناسان سامانه گفت و گو کرده و ضمن بهره مندی از امکان مشورتی آنها با
طرح نکات مورد نظر خود و دریافت کد پیگیری امکان دنبال کردن موضوع مورد نظر
را نیز دارند.
وی افزود: همچنین در روش آفلاین در ساعات اداری و غیر
اداری امکان ضبط مطلب تماس گیرندگان به جهت پیگیری و رسیدگی آنها در اسرع
وقت در این مرکز وجود دارد.
وی یادآور شد: کاربرهای پاسخگوی مردم در
سامانه تلفنی 111 با فرا گرفتن آموزش های تخصصی در حیطه های مختلف ارتباطی و
محتوایی و نیز اشراف به شرح وظایف و عملکرد دستگاه های اجرایی کشور،
مشاورانی مناسب برای راهنمایی مردم در جهت پیگیری مطالب مورد نظر هستند.
مدیرکل
دفتر بازرسی، عملکرد و امور حقوقی استانداری ایلام تاکید کرد: آحاد مردم
در هر جای کشور می توانند ایده ها، دغدغه ها، پیشنهادات، انتقادات، شکایات و
درخواست های خود را از این طریق به مسئولان مرتبط دولتی ارائه و پیگیری
کنند.
رشیدی گفت: به منظور نظم دهی به انبوه تماس های تلفنی با سامانه
تلفنی 111 تماس گیرندگان در جریان مکالمه کد ملی خود را قرائت می کنند که
توسط سامانه ثبت و ضبط می شود.
وی افزود: تماس گیرندگان پس از بیان
موضوع با کارشناس سامانه می توانند کد پیگیری دریافت و مدتی بعد به تناسب
زمانی موضوع طرح شده پاسخ دستگاه مربوطه را دریافت کنند.
وی اضافه کرد:
این سامانه از سال 89 با 14 کاربر که همگی آنها کارشناس هستند راه اندازی
شده و بطور میانگین روزانه به 80 تماس گیرنده از طریق تلفن پاسخگو است.
استاندار
ایلام روزهای دوشنبه هر هفته با حضور در مرکز سامد به سوالات تلفنی و برخی
مراجعه های حضوری مردم در حوزه های مختلف پاسخ می دهد.