کلاهبرداری که مدعی ارتباط فامیلی با دادستان بود

دادستان کرج گفت: فردی که هیچ آشنایی با دادستان نداشته با حضور در محوطه دادسرای کرج و با شناسایی طعمه‌های ساده لوح، خود را به عنوان یکی از نزدیکان دادستان معرفی می‌کرده و در قبال دریافت وجوهی، ادعای برطرف کردن مشکل در هر مرحله‌ای را داشته است.
کد خبر: ۲۹۲۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶ 06 September 2016
«حاجی رضا شاکرمی» دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز گفت: فردی به نام «م.گ» که مدعی نسبت فامیلی با دادستان بوده به اتهام غصب عنوان و ادعای اعمال نفوذ در مراجع قضایی کرج بازداشت شد.

وی افزود: متهم که هیچ آشنایی با دادستان نداشته با حضور در محوطه دادسرای کرج و با شناسایی طعمه‌های ساده لوح، خود را به‌عنوان یکی از نزدیکان دادستان معرفی می‌کرده و در قبال دریافت وجوهی، ادعای برطرف کردن مشکل در هر مرحله‌ای را داشته است.

دادستان عمومی و انقلاب کرج با اشاره به این‌که متهم با تدابیر اتخاذ شده شناسایی و بازداشت شد، توضیح داد: وی اکنون با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شده است.

وی با هشدار به مردم و مراجعان به واحدهای مختلف قضایی گفت: مردم نباید فریب چنین اشخاصی را بخورند که مدعی اعمال نفوذ در محاکم قضایی هستند و با پرداخت وجه زمینه کلاهبرداری از خودشان را ایجاد نکنند.

شاکرمی با تأکید بر نفوذناپذیری دستگاه قضایی تصریح کرد: رسیدگی به پرونده‌های مهم و میلیاردی توسط قضات متعهد استان خود بیانگر سلامت دستگاه قضایی است و هرگونه تخلفی از طریق مراجع نظارتی رصد می‌شود و با متخلفان بیرونی و داخلی به‌شدت برخورد می‌شود از مردم نیز می‌خواهیم در صورت مشاهده هر موردی، آن را به دفتر دادستانی یا حفاظت اطلاعات دادگستری اطلاع دهند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار