معاون وسعه مدیریت بنیادشهید قزوین:

مرکز توانبخشی شهید رجایی قزوین ۸۱ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

معاون توسعه مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: با اختصاص ۵۶ میلیارد ریال ساخت مرکز توانبخشی شهید رجایی قزوین در حال حاضر ۸۱ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
کد خبر: ۲۹۲۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۹ 06 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، یدالله محمد بیگی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: ساخت مجتمع فرهنگی ورزشی و توانبخشی شهید رجایی قزوین به مساحت چهار و نیم هکتار و زیربنای هفت هزار و ۲۰۰ متر مربع از سال ۸۸ اغاز شده است.

محمدبیگی با اشاره به اینکه مرکز فرهنگی، ورزشی و توان‌بخشی شهید رجایی قزوین در دو فاز اجرا می شود، گفت: این مجموعه در حال حاضر ۸۱ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و فاز اول آن شامل سالن ورزشی و استخر از پیشرفت ۹۵ درصدی برخوردار است.

وی بیان کرد: تاکنون ۵۶ میلیارد ریال در ساخت این مرکز هزینه شده که ۲۰ میلیارد ریال آن در دولت تدبیر و امید تامین مالی شده است.
 
وی افزود: طولانی شدن تکمیل این مجتمع به دلیل تخصیص نیافتن اعتبارات است که این مشکل باید برطرف شود.

محمدبیگی تصریح کرد: یکی از اقدامات خوبی که بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین انجام داده اتمام ساخت مجتمع فرهنگی ورزشی و توانبخشی شهید رجایی قزوین است که می‌تواند خدمات مختلفی را به جامعه ایثارگران ارایه کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین یادآورشد: مرکز توانبخشی قزوین با هدف رفع مشکلات درمانی، ‌روحی و روانی و بهبود وضعیت سلامتی خانواده‌های شهدا و ایثارگران در حال احداث است و در آینده به مرحله بهره‌ برداری خواهد رسید.

وی تصریح کرد: با افتتاح این پروژه قادر خواهیم بود خدمات مناسبی را به خانواده معزز شهدا و ایثارگران که شریف ‌ترین اقشار جامعه هستند و نیز سایر نیازمندان ارائه خواهیم کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین اظهارداشت: با توجه به اختصاص باقی مانده مبلغ جهت اتمام پروژه از سوی دولت تدبیر و امید، پیمانکار مربوطه با بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین قراردادمنعقد کرده و مشغول به کار است و پیش‌بینی می‌شود، فاز اول این طرح تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار