مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین خبر داد

برپایی نمایشگاه عکس شهدای منا در گلزار شهدای قزوین

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: همزمان با سالروز فاجعه منا، نمایشگاه عکس شهدای فاجعه منا در گلزار شهدای قزوین برپا شد.
کد خبر: ۲۹۲۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸ 07 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، غلامرضا حقایق‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: همزمان با سالروز فاجعه منا، نمایشگاه عکس شهدای فاجعه‌ منا در گلزار شهدای قزوین برپا شد.

وی بیان کرد: در این نمایشگاه 30 تصویر برگزیده فاجعه منا از هنرمندان عکاس سراسر کشور به نمایش گذاشته شده است و علاقمندان می‌توانند صبح و بعد از ظهر از این تصاویر بازدید کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به اینکه نمایشگاه در سبزه‌ میدان شهر قزوین نیز برپا شده است، عنوان کرد: آحاد جامعه با بازدید از تصاویر این نمایشگاه با جنایت‌های شرم‌آور آل‌سعود آشنا شده و به بی‌کفایتی آن‌ها پی می‌برند.

حقایق‌پور بیان کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین طی دهه ذی‌الحجه از سیزدهم تا بیست و دوم شهریور برنامه‌های مختلف را با هدف تبیین و تشریح جنایت‌های آل‌سعود در سال گذشته علیه حاجیان برگزار می‌کند.

این مسؤول افزود: برگزاری نمایشگاه عکس شهدای منا از جمله این برنامه‌ها است تا ابعاد مختلف جنایات آل‌سعود برای آحاد جامعه تفهیم شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار