بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استان یزد برگزار می شود

کد خبر: ۳۰۱۵۴۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲ 25 September 2016


به گزارش تابناک یزد،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از برگزاری بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استان خبر داد.

علی غیاثی ندوشن طی نشستی با خبرنگاران افزود:با رایزنی و هماهنگی انجمن هنرهای نمایشی یزد و مرکز هنرهای نمایشی، داوران بخش مسابقه ی بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استان یزد، مشخص شدند.

وی گفت:کورش نریمانی و آرش دادگر از تهران به همراه حسین صفی از همدان داوری نمایش های راه یافته به بخش مسابقه جشنواره بیست و پنجم را بعهده خواهند داشت.

وی ادامه داد که بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استان یزد صبح روز سه شنبه ۶ مهر ماه ۹۵ آغاز و شامگاه پنج شنبه ۸ مهرماه به پایان خواهد رسید.

غیاثی ندوشن با اشاره به اینکه از 15 اثر ارسالی 5 مورد پذیرش جشنواره قرار گرفت تصریح کرد:دربخش جنبی یک اثر از بهزیستی ،یک نمایش خیابانی و یک اثر نمایشنامه خوانی اجار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد اظهار داشت:در این دوره از جشنواره نمایش های "دگا"، "خنکای ختم خاطره"، "جی"، "قورمه سبزی" و "خاموشی دریا"، در بخش مسابقه حضور دارند.

وی مراسم اختتامیه این جشنواره را روز پنجشنبه این هفته بعد از نماز مغرب و عشاء اعلام کردو گفت:در این مراسم برترین های این دوره در هربخش معرفی و تقدیر می شود.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد همچنین یک نمایش بعنوان اثر برتر برای شرکت در جشنواره تئاتر فجر به مرکز هنرهای نمایشی معرفی می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار