اصولگرایان شیراز از انتخابات مجلس عبرت بگیرند

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به وجود اختلاف بین اصولگرایان در انتخابات مجلس گفت: کلاه خود را قاضی کنیم تا به‌ سادگی دلیل نتیجه انتخابات شیراز را دریابیم.
کد خبر: ۳۰۷۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰ 06 October 2016
تابناک فارس به نقل از فارس: محمدرضا باهنر سه‌شنبه‌شب در جمع مسؤولان تشکل‌های اصولگرا در این شهر با بیان اینکه انتخابات پیش‌روی شوراهای شهر و روستا نباید تحت‌الشعاع انتخابات ریاست جمهوری قرار گیرد، اظهار داشت: موضوع انتخابات شوراها نباید مورد غفلت قرار گیرد و باید دنبال افراد پاک‌دست، انقلابی، مقبول و کارآمد بود تا اعضای شوراهای آینده توانمند و بدون مشکل قادر به خدمت به نظام اسلامی و مردم شهرها و روستاها باشند.

وی با اشاره به اینکه بعضی از شوراها خوب و تعدادی ضعیف و در شهرهایی نیز با شوراهای مشکل‌داری مواجه هستیم، تصریح کرد: کسانی که تشنه قدرت نیستند و عاشق خدمت هستند در انتخابات پیش‌روی شوراها به جمع‌بندی مناسب خواهند رسید.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین، اتفاقات انتخابات مجلس در شیراز را قابل عبرت دانست و گفت: باید از برخی خواهش کنیم که مانند انتخابات گذشته دیگر احساس تکلیف نکنند و جلو نیایند و به وحدت برسند.

این مسؤول تشریح کرد: اگر برای انتخابات پیش‌روی شورای شهر شیراز بر روی 13 چهره مقبول، پاک‌دست و حزب‌اللهی متمرکز شوید و اکثر آرا به این افراد اختصاص یابد به‌ یقین پیروزی با اصولگرایان خواهد بود، اما چنانچه مانند انتخابات مجلس رفتار شود میدان به‌ دست رقبا می‌افتد.

باهنر، قطعه‌قطعه شدن اصولگرایان در شیراز را علت نتیجه انتخابات مجلس در این شهر دانست و تبیین کرد: در هر شرایطی باید از ارزش‌ها دفاع کرد و وظیفه را در نظر گرفت، حال نتیجه هرچه باشد پیروزی با ارزش‌مداران و مؤمنان انقلابی است.

وی با اشاره به اینکه سه رئیس‌جمهور اخیر هر کدام در یکی دو ماه آخر در نتیجه هیجانات سیاسی به این مسند رسیدند، بیان کرد: هرگاه هیجانات بر فضای سیاسی کشور غالب شد باید منتظر ماند و دید که باز بر سر چه کسی خواهد نشست.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به اینکه مدت ریاست جمهوری در کشور به‌ جز دوران شهید رجایی و بنی‌صدر همواره هشت سال بوده است، تصریح کرد: آقای روحانی تنها رئیس‌جمهوری است که آرای وی بسیار سر نبش بود و فاصله‌ای اندک با رقیب داشت.

باهنر با اشاره به اظهارات قالیباف مبنی‌ بر اینکه در انتخابات آینده ریاست جمهوری چنانچه حتی یک اصولگرا نامزد شود وی هرگز ورود نخواهد کرد، اظهار داشت: اگر همگی به تحلیل آماری و درجه عقلانیت در این زمینه برسند به‌ یقین موفقیت را در پی خواهد داشت.

وی در پایان گفت: انسجام سنگین و ایجاد دژ مستحکم اصولگرایان اصل پیروزی است، حال چه در انتخابات به نتیجه برسند و چه نرسند در هر صورت پیروز میدان خواهند بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار