راه اندازی سامانه استعلام های بین دستگاهی اقتصاد مقاومتی درالبرز

کد خبر: ۳۱۲۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲ 16 October 2016


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری البرز اعلام کرد که برای نخستین بار در کشور به زودی سامانه الکترونیکی استعلام بین دستگاه های اجرایی در حوزه اقتصاد مقاومتی در این استان راه اندازی می شود.

به گزارش ایرنا، عباد الله کامکار روز شنبه در دوازدهمین جلسه کارشناسی راه اندازی سامانه الکترونیکی استعلام های بین دستگاه های اجرایی افزود: با توجه به تاکید استاندار و هماهنگی به عمل آمده مقرر شد پروژه سامانه الکترونیکی استعلامات منتخب اقتصاد مقاومتی در استان البرز اجرایی شود.

وی ادامه داد: به دستوراستاندارالبرز در شورای برنامه ریزی استان مصوب شد که دستگاه هایی که بیشترین سامانه استعلام را در استان دارند، این سامانه در گام نخست در آنها فعال شود.

کامکار گفت: براین اساس 9 دستگاه اجرایی استان که بیشترین استعلامات را دارند برای صرفه جویی در وقت و هزینه های مربوطه در این پروژه قرار می گیرند تا شاهد افزایش بهره وری استعلامات در استان باشیم .

وی ادامه داد: این پروژه به عنوان پروژه های اصلی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به دستور معاون اول رئیس جمهوری ابلاغ شده و 30 استان دیگر تا انتهای سال 96 آن را اجرایی خواهند کرد .

این مسئول گفت: این پروژه که پایلوت کشوری نیز است از اول آبان ماه در بین دستگاه های اجرایی مذکور اجرایی می شود.

وی خاطرنشان کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت ، سازمان جهاد کشاورزی، ادارات کل راه و شهرسازی، میراث فرهنگی ، ورزش و جوانان، حفاظت محیط زیست، منابع طبیعی و آبخیزداری و شرکت آبفای روستایی استان البرزدر اجرای این پروژه مهم مشارکت دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار