توسعه فناوری نانو در کشور نیازمند حمایت است

کد خبر: ۳۱۸۷۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۳ 27 October 2016


رئیس انجمن نانو فناوری ایران با اشاره به اینکه توسعه فناوری نانو در کشور نیازمند حمایت است، ‌گفت: مقام معظم رهبری با حمایت از این فناوری موجب رشد این مهم در کشور شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج،‌ علی ایرانمنش ظهر امروز در همایش بین‌المللی علوم و فناوری نانو در دانشگاه خوارزمی در کرج، اظهار کرد: فناوری نانو از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و باید به آن توجه ویژه و اساسی داشت تا شاهد رشد و توسعه این مهم در کشور باشیم.

وی ادامه داد: حمایت از این فناوری باید به عنوان یکی از مهمترین اولویت‌ها باشد تا بتوانیم رشد قابل ملاحظه‌ای را در کشور در این عرصه داشته باشیم.

رئیس انجمن نانو فناوری ایران در ادامه سخنان خود با بیان اینکه مقام معظم رهبری با حمایت‌های باعث رشد فناوری نانو در ایران شده است، تأکید کرد: رهبر معظم انقلاب نیز بر توسعه و رشد این فناوری تأکید داشته و از آن به عنوان یک راهبرد در جهت امنیت حال و آینده ایران یاد می کنند.

وی یکی از مهمترین راهکارهای توسعه این فناوری را حمایت دولت از فعالیت‌های صورت گرفته عنوان کرد و بیان داشت: موسسه‌های خصوصی فعال در حوزه علوم و فناوری می‌توانند در این حوزه بسیار موثر باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار