بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تبریز درباره رفتار های اخیر دولت

کد خبر: ۳۲۰۸۶
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۷ 07 May 2015

                                                                 بسم الله الرحمن الرحیم

" معنای اعتدال این نیست که ما از کارهای احساس وظیفه ای که فرد مومن، جریان مومن و مجموعه مومن انجام می دهد، جلوگیری کنیم"

رهبر معظم انقلاب اسلامی

16/4/93

رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، سال 94 را سال " دولت و ملت، همدلی و هم زبانی" نامیدند تا نشان دهند که نه تنها این دو، تافته جدا بافته از هم نیستند، بلکه اعضای یک پیکر واحدند. این شعار سال، تکیه دولت و ملت بر یکدیگر را در سخت ترین نقاط مسیر پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی مطالبه می کند و نشان می دهد که باید همواره ملت از طرح ها و برنامه های صحیح دولت حمایت و پشتیبانی کند و در مقابل، دولت نیز باید در جهت بهبود مشکلات مردم، تمام تلاش خود را به کار گیرد؛ اما متأسفانه در این روزهای حساس، که جهان در ابعاد مختلف، به صحنه تقابل جدی دو تفکر اسلام مهدوی و لیبرالیسم، تبدیل شده است، شاهد بروز برخی رفتار های نسنجیده و التهاب زا از جانب مسئولین محترم دولت تدبیر و امید هستیم که سبب وقوع تنش هایی در فضای سیاسی- اجتماعی کشور، گردیده است.

جمهوری اسلامی ایران قریب به 12 سال است که در یکی از صعب ترین گذرگاه های فنی - سیاسی ، مشغول مذاکرات هسته ای با طرف غربی است که همواره حمایت های رهبر معظم انقلاب و ملت بزرگ ایران، پشتیبان تیم مذاکره کننده کشورمان بوده و البته خواهد بود و در قبال آن از دولت محترم هم انتظار می رود که ملت را در جریان جزئیات مذاکرات هسته ای قرار دهد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی بعد از پایان مذاکرات لوزان در سخنرانی اخیر خود تاکید داشتند که فکت شیت ایرانی باید منتشر شود، ولی تا کنون مسئولین محترم دولت، بارها بیان داشته اند که در صورت صلاح دید آن را منتشر خواهند کرد اما در کمال شگفتی، شاهد بودیم که رئیس جمهور محترم هفته گذشته در شیراز اظهار داشتند که فکت شیت ایرانی در همان ساعات اولیه منتشر شده است! این در حالیست که در هفته های گذشته، بسیاری از مقامات دولت و اعضای تیم مذاکره کننده، از جمله وزیر محترم خارجه، رئیس محترم سازمان انرژی اتمی، از انتشار فکت شیت در آینده خبر داده بودند و این تناقض در گفتار ، به نوعی بازی با افکار عمومی می باشد.

در ادامه این دست اظهارات عجیب، رئیس محترم جمهور در جمع فرماندهان نیروی انتظامی، ضمن اینکه وظیفه پلیس را صرفاً اجرای قوانین دانستند ، بیان داشتند که پلیس، موظف به اجرای احکام اسلام در جامعه نیست؛ این در حالیست که در نظام اسلامی، قوانین جاری در بخش های مختلف جامعه، همان احکام اسلامی است و اسلام جدای از سیاست، همواره محکوم به شکست خواهد بود.

همچنین با وجود شعار اصلی دولت، که همواره نقدپذیری و رعایت اخلاق بوده است، هفته گذشته شاهد ضرب و شتم دانشجویان شیرازی توسط محافظان ریاست جمهوری بودیم که محترمانه خواستار انتشار فکت شیت ایرانی و شفاف سازی بیشتر در مورد مذاکرات لوزان بودند.

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، همواره به اعتلای نظام اسلامی تاکید دارد و تمام تلاش خود را مبنی بر تحقق شعار سال " دولت و ملت، همدلی و همزبانی" به کار می گیرد و همواره طبق منویات رهبری از دولت حمایت قاطع کرده و می کند. لذا انتظار میرود دولت نیز، ضمن شفاف سازی اقدامات خود برای مردم، از انجام رفتار های نسنجیده و تنش زا، پرهیز کند و در آخر امید است اقدامات بعدی دولت، با تدبیر صحیح صورت گیرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار