برپایی 170 چادر در کربلا برای اسکان زائران اربعین

رئیس کمیته اسکان ستاد اربعین شهرداری تهران گفت: 170 چادر برای اسکان زائران اربعین حسینی از سوی سازمان بهشت زهرا (س) و شهرداری حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) در پنج نقطه کربلا برپا می شود.
کد خبر: ۳۲۲۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶ 02 November 2016
 اکبر توکلی افزود: شهرداری تهران برای اسکان 30هزار زائر اباعبدالله الحسین(ع) در پنج نقطه کربلا و یک نقطه در شهر نجف به مدت 15 روز آمادگی دارد.
وی اظهار کرد: نزدیک به 300 نفر برپایی و تجهیز چادر شهرهای کربلا و نجف را بر عهده دارند.
توکلی خاطرنشان کرد: علاوه بر آماده سازی 30 چادر برای اسکان 30 هزار نفر، برای اولین بار یک اسکان پنج هزار نفری در زمینی به مساحت 500 مترمربع در نجف اشرف آماده شده است. 
مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) با بیان اینکه چادرها و تجهیزات لازم بوسیله 34 دستگاه کانتینر به کربلای معلی و نجف ارسال شده اند گفت: این کانتینرها شامل تجهیزات لازم، موکت، وسایل گرم کننده، پتو، روشنایی، وسایل بهداشتی، ضروریات لازم از جمله شارژر موبایل و هماهنگی برای آماده سازی سرویس های بهداشتی در محل اسکان زائران است که برای ارسال به شهرهای نجف و کربلا تهیه شده اند.
توکلی با اشاره به افزایش 10هزار نفری ظرفیت اسکان زائران نسبت به سال گذشته تصریح کرد: شهرداری تهران با تمامی امکانات آماده ارائه خدمات به زائرین اباعبدالله الحسین(ع) است. 
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار