کشف 16 هزار و 200 قلم کالای قاچاق در یزد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی یزد گفت : ماموران پلیس این استان موفق به شناسایی و کشف 16 هزار و 200 قلم پوشاک و لوازم آرایشی خارجی قاچاق شدند.
کد خبر: ۳۲۶۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۵ 09 November 2016
به گزارش تابناک یزد،سرهنگ محمدرضا مزیدی افزود: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس استان ضمن اطلاع از حرکت یک محموله کالای قاچاق به سمت تهران نسبت به شناسایی و توقیف خودروی موردنظر اقدام کردند.
وی ادامه داد: ماموران پس از متوقف کردن خودرو اقدام به بازرسی از آن کردند که در نتیجه این مقدار انواع کالای قاچاق شامل پوشاک و لوازم آرایشی خارجی قاچاق فاقد مجوز گمرکی کشف شد.
این مسئول ، ارزش برآوردی این محموله را سه میلیارد و 400 میلیون ریال بیان کرد و ادامه داد: ماموران پلیس در این رابطه 2متهم را نیز دستگیر و برای انجام مراحل قانونی به اداره پلیس منتقل کردند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد درخاتمه گفت: متهمان این محموله قاچاق را بدون داشتن مجوزگمرکی از شرق کشور بارگیری و قصد انتقال به تهران را داشتند که توسط ماموران پلیس این استان شناسایی و دستگیر شدند.
محورهای مواصلاتی استان یزد به دلیل اتصال استان های جنوبی به مرکز کشور و موقعیت این استان در کانون کریدور شمال - جنوب کشور موجب شده تا راههای این استان مورد سو استفاده برای انتقال کالای قاچاق قرار گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار