رئیس مرکز مدیریت هوشمند و کنترل ترافیک شهرداری قم خبر داد

ثبت بیش از 21 هزار تصویر از متخلفان ترافیکی

رئیس مرکز مدیریت هوشمند و کنترل ترافیک شهرداری قم از ثبت بیش از 21 هزار تصویر از متخلفان ترافیکی در هسته مرکزی شهر خبر داد.
کد خبر: ۳۲۶۹۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۹ 10 November 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، اکبر قلیچ با بیان اینکه بسیاری از پروژه‌های هوشمند ترافیکی شهرداری در مرکز مدیریت هوشمند انجام می‌شود، اظهار کرد: در حال حاضر چهار پروژه مرتبط با هوشمندسازی در مجموعه مرکز در مرحله پیگیری و اجرا قرار دارد.

وی با بیان اینکه قرارداد هوشمندسازی ایستگاه‌های اتوبوس منعقد شده است، گفت: این پروژه برای نصب سامانه هوشمند در ایستگاه‌های اتوبوس و نظارت و اطلاع دقیق از عبور و مرور اتوبوس‌ها در حال اجرا است.

قلیچ به پروژه هوشمندسازی پارکینگ‌های شهر اشاره کرد و افزود: همچنین قرارداد تأمین سامانه‌های هوشمند مرکز و استوریج نیز منعقد شده و در حال پیگیری و کسب نتیجه هستیم.

وی با اشاره به نگهداری تصاویر ثبت شده در دوربین‌های ثبت تخلفات سطح شهر، خاطرنشان کرد: در گذشته این تصاویر حداکثر تا 1.5 روز نگهداری می‌شد که در صدد افزایش این میزان تا یک هفته هستیم.

رئیس مرکز مدیریت هوشمند و کنترل ترافیک شهرداری قم با اشاره به وضعیت تصاویر تخلفات ارسالی به راهور، خاطرنشان کرد: تعداد تصاویری که از متخلفین ورودی به طرح ترافیک در هسته مرکزی شهر ثبت شده 21 هزار و 500 مورد بوده که این آمار و اطلاعات به راهور ارسال شده است.

قلیچ تصریح کرد: همچنین متخلفین در بلوار غدیر نیز 2 هزار و 950 مورد بوده که تصاویر آن‌ها به راهور تحویل شده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار