محمد علی خسروی اظهار کرد: مجموع بدهی یاد شده از
مشترکان بروجردی مربوط به بخشهای مختلف خانگی، تجاری، صنعتی، کشاورزی و
ادارات است.
وی خاطر نشان کرد: در برخی موارد قطع انشعاب تنها
راهکار باقیمانده برای شرکت توزیع برق به منظور وادار کردن مشترکان
بخشهای مختلف برای پرداخت بدهی است.
مدیر امور برق بروجرد تاکید کرد: البته اهرمهای
تشویقی برای مشترکانی که به منظور پرداخت بدهی خود اقدام میکنند، اتخاذ
شده است و در اینصورت بدهیهای سنگین مشترکان در
قالب تقسیط چند ماهه از
آنان دریافت میشود.
خسروی بیان کرد: همچنین از ابتدای آبان ماه امسال
قرارداد کاری با چند پیمانکار به منظور قطع انشعاب با هدف دریافت مطالبات
شرکت توزیع برق در بخشهای خانگی، تجاری، کشاورزی و صنعتی منعقد شده است.
وی با اشاره به اینکه استفاده از این اهرم تاکنون
اثربخشی نسبتا خوبی را به همراه داشته است، تصریح کرد: از ابتدای اجرای این
طرح تاکنون به طور تقریبی 100 درصد وجوه انرژی برق به فروش رسیده وصول شده
است و به نظر میرسد، این شیوه انتخابی تا حد قابل قبولی اثربخشی و نتیجه
لازم را به دنبال داشته باشد.
مدیر امور برق بروجرد با تاکید بر ضرورت همکاری
مشترکان بخشهای مختلف در پرداخت دیون خود به شرکت توزیع اظهار کرد: امید
است، بهبود شرایط موجود زمینه را برای ارائه خدمات هر چه بهتر به مشترکان
فراهم کند.
خسروی در بخش دیگری از سخنان خود از تجهیز کامل شبکه
توزیع برق بروجرد به کابل خود نگهدار خبر و ادامه داد: بر اساس وعده داده
شده به شهروندان این مهم تا پایان شهریور ماه امسال محقق شد.
وی در خصوص جایگاه بروجرد در تجهیز شبکه توزیع برق
به کابل خود نگهدار در مقایسه با مجموع استان لرستان گفت: این مهم به طور
همزمان در شهرستانهای خرمآباد، بروجرد و پلدختر به صورت کامل و 100 درصدی
محقق شد.
مدیر امور برق بروجرد تاکید کرد: با برچیدن کابلهای
مسی و شبکه فشار ضعیف برق، از این پس در مناطق تازه ساز نیز از شبکه خود
نگهدار برای برقرسانی به مشترکان جدید استفاده میشود.
خسروی تصریح کرد: شهروندان بروجردی باید به این نکته
مهم توجه کنند که دریافت و ارائه خدمات مطلوب و بهینه در گرو مشارکت فعال و
مسئولانه آنها با شرکت توزیع برق در پرداخت بهای قبوض برق مصرفی است.