فرماندار بشرویه:

فتح سوسنگرد نقطه عطفی در تاریخ دوران دفاع مقدس بود

فرماندار بشرویه با اشاره به 26 آبان سالروز شکست حصر سوسنگرد گفت: این پیروزی ارزشمند نقطه عطفی در تاریخ دوران دفاع مقدس است.
کد خبر: ۳۲۹۰۵۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۰ 14 November 2016
علیرضا زمان زاده روز دوشنبه در نشست برنامه ریزی هفته بسیج افزود: این پیروزی دارای ابعاد گسترده ای بوده که تاکنون آنگونه که شایسته است به آن پرداخته نشده است.
وی ادامه داد: ایران در حالی وارد هشت سال جنگ تحمیلی شد که دارای نظامی تازه شکل گرفته و نوپا بود و در زمینه های مختلف مورد هجمه های دشمنان انقلاب قرار داشت.
زمان زاده اضافه کرد: در اوایل دوران دفاع مقدس برخی افراد نظیر بنی صدر در پست های حساسی بودند که از درون سعی داشتند تیشه به ریشه انقلاب بزنند اما ژرف نگری امام خمینی (ره) موجب ناکامی دسیسه ها و برکناری این افراد شد.
وی اظهار کرد: امام راحل (ره) با اتکا به نیروهای مردمی و با صدور فرمان تشکیل بسیج کشتی انقلاب را در اوج حملات و توطئه های دشمنان، به خوبی هدایت کرد.
به گزارش ایرنا، زمان زاده تاکید کرد: امروز پایداری نظام ما با تشکیل بسیج و تداوم آن در بیش از سه دهه گره خورده است و بزرگداشت این مقوله نباید تنها به یک هفته محدود شود.
وی گفت: در دنیای کنونی علیرغم اینکه مخالفان نظام ایران در داخل و خارج سعی در متزلزل کردن ارزش های انقلاب دارند به برکت وجود روحیه بسیجی روند رو به پیشرفت ایران اسلامی سرعت گرفته است.
زمان زاده با تاکید بر اجرای برنامه های محوری و تاثیرگذار در هفته بسیج اظهار کرد: ایجاد بستر مناسب برای نسل جدید جهت آشنایی عمیق با رخداد ارزشمند دفاع مقدس و نقش بسیج، باید در تمام برنامه ها مورد تاکید و توجه قرار گیرد.
وی افزود: منویات مقام معظم رهبری راهگشای برون رفت از مشکلات و چالش های پیش رو است و در این هفته باید با اجرای برنامه های کارآمد زمینه پیاده سازی و محقق شدن بیانات مقام معظم رهبری فراهم آید.
30 آبان تا 6 آذر ماه با عنوان هفته گرامیداشت بسیج نامگذاری شده است.
شهر بشرویه در 300کیلومتری شمال غرب بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار