ایستگاه فرهنگی و سلامت اردبیل دایر می‌شود

مدیرعامل موسسه مدیران جوان خدمت و تلاش گفت: همزمان با اربعین حسینی ایستگاه فرهنگی و سلامت در شهرهای اردبیل، آبی‌بیگلو و فخرآباد برپا می‌شود.
کد خبر: ۳۳۰۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۰ 18 November 2016

به گزارش تابناک اردبیل، راشد پرستار در گفت‌و گو با فارس در اردبیل اظهار کرد: در راستای تحقق آرمان‌های سلامت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ارائه خدمات بهداشتی برای دومین سال به حول قوه  الهی شاهد برپایی ایستگاه‌های سلامت در سه نقطه از استان را خواهیم بود.

وی افزود: بنا به حساسیت مهم در حوزه بهداشتی، سلامت و فرهنگی در استان و با توجه به جلسه ستاد برگزاری ایستگاه‌های سلامت موسسه مدیران جوان خدمت و تلاش با برخی از دستگاه‌ها با افزایش یک شهر در زمینه پوشش ایستگاه سلامت اربعین حسینی امسال به گسترده شدن این طرح در آینده کمک شایانی خواهد کرد.

مدیرعامل موسسه مدیران جوان خدمت و تلاش گفت: همزمان با اربعین حسینی ایستگاه فرهنگی و سلامت در شهرهای اردبیل، آبی‌بیگلو و فخرآباد برپا می‌شود.

پرستار اظهار کرد: در ایستگاه‌های سلامت خدماتی که برای عزاداران حسینی شهرها لحاظ شده است از جمله پایش فشار خون، محاسبه توده بدنی و ارائه مشاوره در این حوزه با دستگاه BMI، توزیع قرص آهن،توزیع ویتامین D3 ، پایش قند خون انجام می‌شود.

وی ادامه داد: توزیع بروشورهای مرتبط با سلامت عمومی جامعه، مشاوره سلامت، استقرار ماما در یکی از غرفه‌های سلامت، حضور پزشک جهت ویزیت عمومی و ثبت نام و صدور کارت اهدای عضو از جمله خدمات در این ایستگاه‌ها خواهد بود.

مدیرعامل موسسه مدیران جوان خدمت و تلاش یادآور شد: در ایستگاه فرهنگی نیز ارائه مشاوره ازدواج و توزیع بروشورهای اجتماعی و فرهنگی از دیگر خدمات برای عزاداران خواهد بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار