استخدام ۳۴۲ نفر در جهاد کشاورزی بی‌سابقه بود

استخدام ۳۴۲ نفر نیروی متخصص و کارشناس در حوزه جهاد کشاورزی استان اردبیل طی دو سال اخیر یک رویکرد مثبت در مسیر تخصصی کردن فعالیت‌ها در حوزه جهاد کشاورزی است.
کد خبر: ۳۳۵۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۱ 10 May 2015
به گزارش فارس، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: استخدام ۳۴۲ نفر نیروی متخصص و کارشناس در حوزه جهاد کشاورزی استان اردبیل طی دو سال اخیر یک رویکرد مثبت در مسیر تخصصی کردن فعالیت‌ها در حوزه جهاد کشاورزی است.

رضا محسنی در بازدید از محل اداری فعالیت و همکاری استخدام جدید جهاد کشاورزی گفت: از زمان تشکیل و تاسیس وزارت جهاد سازندگی و کشاورزی قبل از ادغام و بعد از آن جذب و استخدام در ظرفیت ۳۴۲ نفر بی‌نظیر بود و تاکنون به صورت یکجا استخدام در این ظرفیت صورت نگرفته بود.

وی افزود: اکنون که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رهبری آگاهانه مقام معظم رهبری و تلاش دولت تدبیر و امید برای این تعداد از افراد شغل فراهم شده و ارائه خدمات سازمان در سطح استان به مخاطبان و تولیدکنندگان فراهم شده است، بدون وقفه‌ تولیدکنندگان در تمامی زمینه‌ها خدمات را به آسان‌ترین وجه دریافت کرده و اثرات این تشریک مساعی که در سال دولت و ملت با همدلی و همزبانی از اهمیت خاصی برخوردار است با افزایش تولیدات ملموس‌تر گردد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل بیان کرد: از این تعداد ۲۶۷ نفر از ناظرین طرح گندم و ۷۵ نفر از استخدام‌شدگان با آزمون استانداری هستند که در گرایش‌ها و تخصص‌های زراعت، باغبانی، گیاه پزشکی علوم دامی، آب و خاک، مکانیزاسیون و … جذب شده‌اند که بیشترین تعداد در مراکز خدمات شهرستان‌ها مشغول به کار شده‌اند.

محسنی در پایان سخنان خود با اشاره به اهمیت نیروی انسانی در توسعه سازمانی گفت: در بحث توسعه و رشد جوامع بشری، نیروی انسانی کارآمد نخستین اولویت را شامل می‌شود به ویژه در بحث فعالیت‌های کشاورزی و تولیدات آن به لحاظ نیاز تخصص‌های مختلف از اهمیت بیشتری برخوردار است و امیدوارم با آموزش‌های لازم در حین خدمت راندمان کاری این همکاران بیش از پیش افزایش یابد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار