استاندار کرمانشاه:

دستگاه های اجرایی در واگذاری پروژه ها به بخش خصوصی اهتمام بیشتری داشته باشند

استاندار کرمانشاه از مدیران دستگاه های اجرایی استان خواست تا در واگذاری پروژه ها به بخش خصوصی اهتمام بیشتری به خرج داده و فعالتر عمل کنند.
کد خبر: ۳۳۷۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۴ 03 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، اسدالله رازانی روز شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی استان که در سرسرای جلسات استانداری کرمانشاه برگزار شد، افزود: در کشور بیش از یک هزار پروژه به بخش خصوصی واگذار شده که متاسفانه استان ما وضعیت خوبی در این زمینه ندارد.
وی با بیان اینکه 74 درصد استان های کشور در گروه ضعیف واگذاری پروژه ها به بخش خصوصی قرار دارند، گفت: کرمانشاه نیز یکی از همین استان هاست.
رازانی یادآور شد: متاسفانه بیشتر دستگاه های اجرایی استان موضوع واگذاری پروژه ها به بخش خصوصی را جدی نگرفته اند در حالی که باید بسیار فعالتر از این عمل می شد.
استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: در بین ادارات استان تنها ورزش و جوانان و شرکت توسعه گردشگری عملکرد مناسبی در انتخاب پروژه برای واگذاری داشته اند که بقیه دستگاه ها نیز باید از آن ها الگوبرداری کنند.
وی گفت: از این پس دستگاه های اجرایی باید هر 2 جلسه یکبار در شورای برنامه ریزی استان گزارش اقدام های خود را اعلام کنند و آن هایی که عملکرد ضعیفی داشته باشند در سوابقشان ثبت می شود.
رازانی در ادامه و با اشاره به تصویب دو مصوبه اعتباری جدید برای استان، اظهار کرد: یکی از این مصوبات مربوط به سفر رهبری مقام معظم رهبری و دیگری از محل سفر ریاست جمهوری است.
استاندار کرمانشاه افزود: از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری یک هزار و 300 میلیارد ریال و از محل سفر هیات دولت نیز 900 میلیارد ریال تصویب شده است.
وی همچنین با اشاره به مصوبات سفر دولت به کرمانشاه که به بیش از 10 هزار میلیارد ریال می رسد، گفت: دستگاه های اجرایی باید برای جذب این اعتبار تلاش کنند.
رازانی در ادامه از تشکیل جلسات و کارگروه های استانداری تا پایان سال طی سه روز اول هفته خبر داد و گفت: این جلسات از ساعت 12:30 دقیقه به بعد برگزار می شود تا خللی در مراجعات ارباب رجوع به ادارات پیش نیاید.
وی در پایان از تشکیل یک جلسه خاص برای بررسی سند توسعه ای استان کرمانشاه در هفته آینده نیز خبر داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار