دفتر فنی استانداری فارس در رتبه‌بندی دفاتر فنی کشور 14 پله صعود کرد

کد خبر: ۳۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۱:۴۳ 08 February 2015

علیرضا صحرائیان مدیر کل دفتر فنی استانداری فارس عصر امروز در نشستی که در شهرداری این شهر به‌منظور بررسی ساخت‌وسازها و تغییر کاربری‌ها و تقاضاهایی که در مورد انطباق با طرح تفصیلی و طرح جامع شهر برگزار شد، اظهار داشت: تأکید داریم که شهرداری‌ها تلاش خود را در مورد طرح‌هایی که به آن‌ها ابلاغ‌شده انجام دهند تا حوزه‌های شهرسازی و فنی تقویت شود.

وی بیان کرد: ممکن است در کوتاه‌مدت به نظر برسد که تقویت حوزه‌های فنی به ضرر شهر و شهرداری باشد اما در بلندمدت و زمان‌بندی‌های طولانی، یک توسعه پایدار و مجموعه منظم و منسجم در شهر ایجادشده و منابع نسل‌های آینده در کنار نسل فعلی در نظر گرفته می‌شود.

مدیرکل دفتر فنی استانداری فارس از صعود 14 پله‌ای این دفتر در رتبه‌بندی دفاتر فنی کشور خبر داد و گفت: به یاری خدا موفق شدیم که رتبه 24 دفتر فنی استانداری فارس را به رتبه 10 ارتقا دهیم.

وی ابراز امیدواری کرد در سال آینده با حمایت‌های فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها به رتبه نخست کشوری دست پیدا کنیم که به‌یقین اعتباری برای این استان خواهد بود.

به گزارش فارس، تجدیدنظر در طرح تفصیلی جهرم از مواردی بود که در نشست مدیرکل و کارشناسان دفتر فنی استانداری با شهردار و کارشناسان شهرداری مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت و در این راستا مقرر شد نسبت به طرح‌های موردنظر بر اساس مستندات طرح کاداستر بررسی و برای تصمیم‌گیری نهایی به دبیرخانه شورای عالی شهرسازی و معماری کشور ارسال شود.

همچنین رواج تغییر کاربری باغات شهر و جلوگیری از روند موجود از دیگر مباحث مطرح‌شده در این نشست بود که با توجه به فراوانی تقاضاهای تغییر کاربری در این حوزه و در راستای جلوگیری از این رویه تصمیماتی اتخاذ شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار