نماینده مردم کرمانشاه در مجلس:

پیشرفت مناسبی در سند آمایش استان کرمانشاه وجود ندارد

کرمانشاه- نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای گفت: سند آمایش استان کرمانشاه هنوز پیشرفت مناسب و چندانی ندارد.
کد خبر: ۳۴۱۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۶ 10 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از مهر، احمد صفری در جلسه شورای برنامه ریزی استان که امروز شنبه در استانداری کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به کاهش بودجه استان اظهار داشت: مسئولان استان نمایندگان را به عنوان همکار خود حساب کنند.

وی با اشاره به مشکل بیکاری استان کرمانشاه  بیان کرد: اگر برای استخدام در ادارات استان منتظر مجوز استخدامی و بودجه و برنامه ریزی باشیم تا ۵۰ سال دیگر در بیکاری اول خواهیم بود.

صفری تاکید کرد: مسئولان استان باید به مرکز بروند و برای استخدامی ها چانه زنی کنند. در برخی از ادارات استان ۵۰ درصد نیروی اداری کامل است و ظرفیت استخدام وجود دارد.

وی خواستار استفاده از پتانسیل های استان شد و افزود: در سطح کشور بودجه با رشد ۱۵ درصدی مواجه بوده اما بودجه کرمانشاه ده درصد و کاهش یافته است.

صفری بیان کرد: باید در برنامه ششم توسعه برنامه اشتغال استان انجام شود و جای سوال دارد که چرا پیشرفت مناسبی برای سند آمایش استان نداریم.

وی با ادامه توضیحات اظهار کرد: باید برنامه ها و مصوبه های شورای برنامه ریزی طوری باشد که ۷۰ تا ۸۰ مصوبه ها اجرایی شود و مدیران خود در جلسه حاضر شوند و شان جلسه را رعایت کنند و به جای خود معاون نفرستند.

صفری گفت: در طرح سردسیری امکان آبیاری اراضی با کمترین هزینه جود دارد و تا پایان امسال نیز بنا به قول دولت راه آهن غرب در ایستگاه کرمانشاه به انجام می رسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار