مدیرعامل شهرک‌های صنعتی کرمانشاه:

زاگرس کرمانشاه بزرگ‌ترین شهرک صنعتی غرب کشور است

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه گفت: پروژه شهرک صنعتی زاگرس به عنوان بزرگ‌ترین شهرک صنعتی غرب محسوب می‌شود‌ و یک‌هزار و 409 هکتار از این شهرک‌ صنعتی آماده واگذاری به سرمایه‌گذاران در بخش صنعت استان است.
کد خبر: ۳۴۳۰۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱ 13 December 2016
به گزارش خبرگزاری تابناک و به نقل از فارس از کرمانشاه، بیژن کردستانی صبح امروز در حاشیه نمایشگاه توانمندی‌های تولید و صادرات استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در استان کرمانشاه 21 شرکت صنعتی زیر پوشش بخش دولتی و دو شرکت خصوصی در حال فعالیت هستند.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه با بیان اینکه 2 هزار و 318 هکتار زمین در اختیار شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه است، افزود: مجموع مساحت اراضی فاز عملیاتی در 871 طرح و واحد استان 14 هزار و 99 هکتار است‌.

این مسؤول تصریح کرد: مهمترین اصل در شرکت شهرک‌های صنعتی تامین آب و برق‌، مخابرات و تصفیه‌خانه است که در شهرکهای استان این زیرساخت‌ها به‌صورت ارزان فراهم است.

کردستانی به آموزش شاغلان در بخش صنعتی در راستای افزایش آگاهی اشاره کرد و گفت: واگذاری زمین آماده به بخش سرمایه‌گذاری در استان از ابتدا تا پایان نیاز به کسب مجوز از نهادها دیگر ندارد و صدور تمامی مجوزهای مورد نیاز در توان شرکت شهرک‌های صنعتی است.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه از محقق شدن معافیت مالیاتی  سرمایه‌گذاران بخش شرکت شهرک‌های صنعتی از هفت تا 13 سال خبر داد و یادآور شد: پروژه شهرک صنعتی زاگرس به عنوان بزرگ‌ترین شهرک صنعتی غرب محسوب می‌شود‌ و یک‌هزار و 409 هکتار در این شهرک‌ صنعتی آماده واگذاری به سرمایه‌گذاران در بخش صنعت استان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار