رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم تاکید کرد

ضرورت اجرایی شدن طرح مجریان ذی‌صلاح در قم

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم گفت: با اجرایی شدن طرح مجریان ذی‌صلاح در قم شاهد ارتقاء کیفیت ساخت و سازها بوده و از این طریق فرد پاسخگو در قبال ساخت و سازها نیز مشخص می‌شود.
کد خبر: ۳۴۳۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۶:۳۸ 14 December 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم، امین مقومی در دیدار با نماینده مردم قم در مجلس اظهار کرد: استان قم جز معدود استان‌هایی است که در هفت رشته مهندسی خدمات ارائه می‌دهد.

وی بیان کرد: در حال حاضر 35 درصد کارهای ارجاعی به سازمان مربوط به دو منطقه است که در نظر داریم پس از بررسی کارشناسی و در صورت امکان دفتر نمایندگی سازمان در این مناطق برای دسترسی بهتر مردم به خدمات سازمان دایر شود.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم اضافه کرد: امید است با اجرایی شدن طرح مجریان ذی‌صلاح در قم شاهد ارتقاء کیفیت ساخت و سازها باشیم و از این طریق فرد پاسخگو در قبال ساخت و سازها نیز مشخص باشد و انتظار می‌رود برای فرهنگ سازی این موضوع تسهیلاتی که در بافت‌های فرسوده ارائه می‌شود به شرط استفاده از مجریان ذی‌صلاح باشد.

مقومی در خصوص اصلاح قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان بیان کرد: انتظار می‌رود در اصلاح این قانون مسؤولیت دستگاه‌های دیگر و همچنین برخی از مفاد آن شفاف شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار