از طریق سامانه بهین‌یاب

442 واحد تولیدی در قزوین تسهیلات دریافت کرد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: مجموع تسهیلات پرداخت شده از طریق سامانه بهین‌یاب مبلغ 299 میلیارد تومان بوده که به 442 واحد تولیدی در حوزه صنعت و کشاورزی پرداخت شده است.
کد خبر: ۳۴۶۲۱۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴ 20 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، علی پرزحمت در بیست و سومین کارگروه تسهیلات رونق تولید استان قزوین که با حضور استاندار قزوین، معاون امور اقتصادی استاندار، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی و بانک‌های عامل و دیگر اعضای این کارگروه امشب برگزار شد با ارائه گزارشی در خصوص وضعیت پرداخت تسهیلات رونق تولید از ارتقا جایگاه کشوری استان قزوین در پرداخت تسهیلات رونق تولید با تلاش همه اعضای کارگروه خبر داد و اظهار داشت: 23 طرح به مبلغ 304 میلیارد ریال و 184 پروانه به مبلغ 1978 میلیارد ریال در حوزه صنعت تسهیلات رونق تولید دریافت کرده است.

وی ادامه داد: مجموع تسهیلات پرداخت شده از طریق سامانه بهین‌یاب مبلغ 299 میلیارد تومان بوده که به 442 واحد تولیدی در حوزه صنعت و کشاورزی پرداخت شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: بانک تجارت، کشاورزی، سپه، ملت، صنعت و معدن به ترتیب پنج بانکی است که بالاترین سهم را در تسهیلات پرداختی به لحاظ مبلغ پرداختی در سامانه بهین‌یاب به خود اختصاص داده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار