باند چهارنفره اشرار مسلح متلاشی شد

کد خبر: ۳۴۷۱۱۹
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۲ 22 December 2016
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر از انهدام باند شرارت در این شهرستان و دستگیری چهار شرور در عملیات روز گذشته پلیس خبر داد.

غلامرضا سرگزی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی باند شرارت چهارنفره که اعضای آن اهل یکی از روستاهای مرکزی شهرستان هستند را شناسایی کردند.

وی افزود: مأموران با استفاده از شگردهای پلیسی و با توجه به داشتن اشراف اطلاعاتی، اعضای این باند را در مخفیگاهشان در یکی از روستاهای تابعه شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرگزی بیان داشت: از مخفیگاه این باند سه‌نفره یک قبضه سلاح به همراه مقادیری مهمات ممنوعه کشف شد.

این مقام انتظامی افزود: متهمان در تحقیقات فنی و تخصصی به عمل آمده به جرم انتسابی و شرارت‌های خود اعتراف که از جمله سوابق کیفری متهمان می‌توان به چندین مورد سرقت مسلحانه احشام و موتورسیکلت و حمل سلاح غیرمجاز اشاره کرد.

سرگزی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس در راستای تأمین آرامش و آسایش شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند و شهروندان نیز می‌توانند در راستای برقراری نظم و امنیت در جامعه با همکاری بیش از پیش خود هرگونه فعالیت مجرمانه را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع‌رسانی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار