در اطلاعیه مدیریت بحران کرمانشاه مطرح شد

هشدار در مورد ورود یک سامانه بارشی جدید به کرمانشاه

مدیریت بحران استان کرمانشاه پیرامون ورود یک سامانه بارشی طی اطلاعیه‌ای جدید هشدار داد.
کد خبر: ۳۴۸۰۸۸
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱ 24 December 2016
به گزارش خبرگزاری تابناک و به نقل از فارس،  مدیریت بحران استان کرمانشاه پیرامون ورود یک سامانه بارشی طی اطلاعیه‌ای جدید هشدار داد.

در این اطلاعیه آمده است: بعد از ظهر شنبه با ورود سامانه بارشی از سمت غرب، بارش باران و برف در استان‌های غربی و دامنه‌های زاگرس مرکزی آغاز خواهد شد و روز یک‌شنبه گستره آن علاوه بر این مناطق، جنوب‌غرب، شمال‌غرب، استان‌های واقع در جنوب البرز مرکزی و سواحل مرکزی و غربی دریای خزر را نیز در بر خواهد گرفت.

این اطلاعیه می‌افزاید: در این مدت بارش برف موجب لغزندگی و کاهش دید افقی در جاده‌های کوهستانی و اختلال در تردد جاده‌ای این مناطق خواهد شد و بر این اساس شنبه بارش برف در جنوب آذربایجان‌غربی، جنوب آذربایجان‌شرقی، کردستان و بارش برف و باران در شمال ایلام، کرمانشاه و شمال لرستان رخ می‌دهد.

این بیانیه وضعیت آب و هوای روز یک‌شنبه را بارش برف در جنوب آذربایجان‌غربی، جنوب آذربایجان‌شرقی، کردستان، زنجان، چهارمحال و بختیاری و بارش برف و باران در شمال خوزستان، شمال ایلام، کرمانشاه، لرستان، قزوین، البرز و تهران پیش‌بینی کرده و تاکید شده است: برای کاهش خسارات احتمالی در حمل و نقل تمهیدات لازم به‌کار گرفته شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار