مشاور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم مطرح کرد

کمبود کتاب در زمینه آسیب‌های اجتماعی

مشاور امور بانوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: کتاب‌هایی که در خصوص آسیب‌های اجتماعی برای مخاطبان کودکان و زنان خانه دار باشد، خیلی کم داریم.
کد خبر: ۳۴۸۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵ 25 December 2016
به گزارش تابناک قم، زینب عوض پور در جلسه حجاب و عفاف استان که ظهر امروز در ساختمان استانداری برگزار شد، با اشاره به فعالیت اداره ارشاد استان در خصوص بحث عفاف و حجاب اظهار کرد: کمیته عفاف و حجاب در اداره ارشاد قم فعال است و این کمیته تاکنون برنامه‌های خوبی را اجرا کرده است.

وی افزود: در زمینه نگارش در خصوص بحث آسیب‌های اجتماعی کارهایی را شروع کردیم، اما نویسندگان قصد نوشتن کتاب‌هایی را در خصوص این آسیب‌ها ندارند، اگر هم تاکنون کتاب‌های در خصوص آسیب‌های اجتماعی نوشته شده، از لحاظ علمی به آن پرداخته شده است.

مشاور امور بانوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم افزود: کتاب‌هایی که در خصوص آسیب‌های اجتماعی برای مخاطبان کودکان و زنان خانه دار باشد، خیلی کم داریم، باید از نویسندگان دعوت کنیم که آن‌ها در خصوص چنین موضوعاتی برای کودکان، نوجوانان، جوانان و زنان کتاب بنویسند.

عوض پور با اشاره به برنامه‌های اداره ارشاد استان قم برای گسترش فرهنگ کتابخوانی اظهار کرد: این اداره برنامه‌هایی را برای گسترش این فرهنگ در مناطق مختلف شهر قم به خصوص در حاشیه این شهر به اجرا درآورده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دستورکار اصلی برنامه‌های اداره ارشاد استان قم در خصوص اقتصاد مقاومتی است و قصد داریم که بحث سبک زندگی و خانواده را هم با جدیت در این اداره دنبال کنیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار