فعالیت ستاد هماهنگی خدمات سفر نوروز 96 در چهارمحال و بختیاری آغاز شد

تابناک چهارمحال و بختیاری-ستاد هماهنگی خدمات سفر نوروز 96 روز دوشنبه با حضور دستگاه های عضو و با تعیین کمیته های 10 گانه در چهارمحال و بختیاری فعالیت خود را آغاز کرد.
کد خبر: ۳۵۳۶۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۳ 02 January 2017
به گزارش تابناک، در این نشست کمیته های 10 گانه 'خدمات و حمل و نقل'، 'خدمات امداد و نجات'، 'خدمات انتظامی، امنیتی و ترافیک شهری'، 'هماهنگی امور شهرداریها و دهیاری ها'، 'برنامه ریزی و آمار'، 'خدمات اسکان و رفاه' ، 'نظارت و تنظیم بازار'، 'ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات'، 'خدمات بهداشتی، سلامت و محیط زیست' و 'کمیته اطلاع رسانی، تبلیغات و امور فرهنگی' مشخص و رئیسان کمیته ها تعیین شدند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری در این نشست با تاکید بر همکاری و تعامل کمیته های عضو ستاد هماهنگی خدمات سفر نوروز 96 افزود: ایجاد کشیک های دقیق و منظم برای تمام صنوف در ایام تعطیلات نوروز ضرروی است.
گودرز امیری، تامین امنیت و سلامت مسافران را از ضرورت های خدمات سفر دانست و گفت: با نظارت های جدی تر بویژه بر اماکن عرضه موادغذایی و مجتمع های بین راهی می توان تا حد بسیار زیادی از بروز مشکلات جلوگیری کرد.
وی، تعیین تعرفه های مشخص به ویژه برای مکان های اسکان مسافران را عامل مهمی در کسب رضایت مسافران دانست و تصریح کرد: نرخ گذاری کمپین های سیار و مکانهای اسکان مسافران با دقت و نظارت بیشتری انجام گیرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر جلوگیری از ایجاد هرگونه حفاری در داخل شهرها تصریح کرد: شورای مدیریت بحران برای مقابله با هر بحرانی آمادگی داشته باشد.
امیری خاطرنشان کرد: تعطیلات عید نوروز بهترین فرصت برای معرفی توانمندی های استان و فرهنگ و هنر این مرز و بوم است که باید همه دستگاه ها در این خصوص اهتمام ویژه ای به کار گیرند.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست با تشریح وظایف هریک از کمیته های 10 گانه ستاد هماهنگی خدمات سفر افزود: کمیته های برتر و شهرهای برتر ستاد معرفی و تجلیل می شوند.
بهمن عسگری سوداجانی تصریح کرد: انتظار می رود با رفع آسیب ها و تقویت فرصت های موجود در استان بتوان زمینه خدمات رسانی هرچه بیشتر را در ایام نوروز فراهم کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار