نشست ناظران وبازرسان شورای نگهبان درنهاوند

همایش فصلی ۶۰۰ نفر از ناظران و بازرسان شورای نگهبان در سالن اجتماعات مصلی نماز جمعه نهاوند برگزار شد.
کد خبر: ۳۵۹۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۱ 08 February 2015
همایش فصلی ۶۰۰ نفر از ناظران و بازرسان شورای نگهبان در سالن اجتماعات مصلی نماز جمعه نهاوند برگزار شد.

به گزارش  تسنیم، مشاور معاون فرهنگی قوه قضائیه در همایش فصلی ۶۰۰ ناظر و بازرس شورای نگهبان در سالن اجتماعات مصلی نماز جمعه نهاوند اظهار داشت: جنگ نرم دشمنان علیه ما برنامه پیچیده و بسیار خطرناکی است که سال‌ها برای طراحی آن نقشه کشیده‌اند تا در یک حرکت تدریجی و نرم، محتوا و ظاهر جامعه را با استفاده از بعضی مهره‌های داخلی به سود خود تغییر دهند.

محمد وحدتی گفت: دشمنان ملت ایران پس از ناامیدی از جنگ سخت و بعضی تحریم‌های شکننده بی‌اثر علیه جمهوری اسلامی ایران شروع به راه‌اندازی جنگ نرم با شیوه‌های مختلف فرهنگی مانند شبکه‌های ماهواره‌ای اینترنت، فیلم‌های مستهجن و امروز نیز به شیوه جدید موبایلی روی آوردند.

وحدتی عنوان کرد: در جنگ نرم، منافع دشمن به شکل آرام و در دراز مدت تأمین می‌شود و به این دلیل بود که دشمن بلافاصله پس از جنگ نظامی اقدام به در پیش گرفتن جنگ نرم علیه انقلاب اسلامی کرد غافل از این‌که اصل انقلاب اسلامی بر یک رویداد فرهنگی و براساس باورهای دینی مردم، نظام ولایت‌فقیه و همچنین تبعیت مردم از امام (ره) بوده است که آنها می‌خواهند با توسل به جنگ نرم این عوامل را از بین ببرد.

مشاور معاون فرهنگی قوه قضائیه اظهار کرد: از دیگر اهداف دشمن صدمه رساندن به ایمان و معنویت مردم، همچنین گسترش انواع فساد اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و ایجاد شبهه در جامعه و از بین بردن اعتقادات و باورهای دینی مردم است.

وی گفت: با توجه به همه هجمه‌های دشمنان در مدت ۳۶ سال سپری‌ شده از عمر پر خیر و برکت انقلاب اسلامی امروز کشور ما در همه زمینه‌ها از جمله فناوری هسته‌ای صنایع هوافضا نظامی، علمی، فرهنگی، پزشکی و تولید در منطقه حرف اول را می‌زند که مهم‌ترین آن پرتاب ماهواره فجر بود و این روند همچنان ادامه دارد.

مشاور معاون فرهنگی قوه قضائیه بیان کرد: ایمان به خدا، پشتکار جوانان همراه با ولایت مداری نقاط قوت و پایداری این نظام و مردم است که آمریکا و شرکای غربی آنها را در برابر اراده مردم ایران به چالش کشانده و امروز آنها نگران نظام سرمایه‌داری خود و از دست دادن جهان هستند و به‌این‌علت با ناجوانمردانه‌ترین شیوه‌ها درصدد ناامیدی و نابودی مردم از اصل انقلاب و ولی‌فقیه هستند.

وحدتی افزود: هدف ما از صیانت دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی برای بسترسازی حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) است که همه به برکت نهضت کربلا به وجود آمد زیرا انقلاب ما پرتو کوچکی از نهضت عظیم حسینی بود وامروز نیز جوانان شیعه لبنانی وعراقی با ذکر لبیک یا حسین (ع) لرزه بر اندام اسرائیل و داعش انداختند.

وی دلیل تمامی گرفتاری‌های بشر را دوری از دین و ارزش‌های اخلاقی آن دانست و گفت: تمامی انحراف‌های مسلمانان بعد از واقعه مهم غدیر، کج روی‌های بنی‌امیه و حاکمان جور آن ها بود که یک تراژدی بزرگی در تاریخ اسلام را رقم زد و امروز نیز گروهای تکفیری وداعش باعث ضرر بیشتر اسلام و مسلمین شدند.

مشاور معاون فرهنگی قوه قضائیه اظهار داشت: آمریکایی از مردم ایران و جمهوری اسلامی ایران بسیار عصبانی و نگران‌ است, شک نکنید اگر آنها می‌توانستند با حمله نظامی کار ایران را با سلاح هسته‌ای و نظامی تمام کنند، لحظه‌ای درنگ نمی‌کردند.

وحدتی عنوان کرد: سیاست‌های دو و چندگانه آمریکا، قطر، ترکیه عربستان اردن در مورد تقویت تجهیز و رشد تروریسم در کشورهای سوریه، عراق، لبنان، فلسطین، یمن باعث قدرت گرفتن آنها بود که جرم بشار اسد رئیس سوریه دفاع از جبهه مقاومت بود.

وی افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی که با تمامی فن‌آوری‌های اطلاعاتی و نظامی خود از پس گروه کوچک شیعه حزب‌الله در جنوب لبنان برنیامدند, چگونه می‌خواهند با ما مبارزه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار