امام جمعه اردبیل:

راه‌اندازی پاتوق‌های علمی در فصل گردشگری

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: با توجه به نزدیک بودن ایام فراغت جوانان و نوجوانان شایسته است مراکز و پاتوق‌های علمی و تربیتی شایسته فراهم آید تا این قشر بتوانند از این ظرفیت استفاده کنند.
کد خبر: ۳۶۳۶۴
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۵ 18 May 2015


به گزارش فارس، آیت‌الله سید حسن عاملی در جلسه شورای فرهنگ عمومی در اردبیل اظهار کرد: باید همه مسئولان و متولیان حوزه‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی در پر کردن اوقات فراغت جوانان تلاش کنند تا یک زمینه مناسب برای توسعه همه‌جانبه رشد و تعالی نسل آینده فراهم آید.

وی زمینه‌سازی برای تربیت صحیح و تعالی شایسته نسل آینده را یادآور شد و تصریح کرد: همه باید به اهمیت کار تربیتی و فرهنگی توجه کنیم تا فضاهای سالم تربیتی در کنار نظارت و کوشش خود خانواده‌ها در مجموعه‌ اجتماعی و جامعه شکل بگیرد.

امام جمعه اردبیل به فرا رسیدن ماه رمضان به عنوان یک فرصت خودسازی و کسب فضایل برای مؤمنان اشاره کرد و گفت: باید در ماه مبارک رمضان با بهره‌گیری از فضای معنوی همچون محافل انس با قرآن، سخنرانی علما و روحانیان ارزشمند و چهره‌های سرشناس سعی کنیم تا بیشترین مخاطبان در مساجد و فضاهای معنوی حضور پیدا کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل از ماه رمضان به عنوان ماه فضیلت‌ها و تصفیه روحی و روانی همه افراد جامعه یاد کرد و افزود: باید مسئولان امر تلاشی جدی در زمینه‌سازی برای توسعه و ترویج فرهنگ معنوی، اخلاق‌مداری و انس بیشتر با کلام الهی را در این ماه فراهم آورند تا همه مؤمنان بتوانند از این ظرفیت استفاده کنند.

در این جلسه استاندار اردبیل نیز با اشاره به اهمیت نجات جامعه اسلامی از تهدیدها و برخی ترفندهای فرهنگی و اجتماعی بیان کرد: ما در سایه تعالیم قرآن کریم و تربیت اسلامی می‌توانیم نسل جوان و نوجوانمان را از مفاسد دور نگه داریم.

مجید خدابخش اضافه کرد: در استان اردبیل و در ماه مبارک رمضان سعی می‌شود تا با مشارکت خود مردم مجالس و محافل قرآنی و تربیتی شایسته شکل بگیرد که با توجه به تقارن این ایام با اوقات فراغت جوانان باید هدف‌گذاری‌ها به سمت اصلاح شایسته انجام شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار