مراکز علمی و تربیتی در تابستان راه اندازی شود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل بر لزوم راه اندازی مراکز علمی و تربیتی با توجه به نزدیک بودن ایام فراغت نوجوانان و جوانان تاکید کرد تا این قشر بتوانند از این ظرفیت استفاده کنند.
کد خبر: ۳۶۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۲ 19 May 2015
آیت الله سید حسن عاملی روز سه شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی اردبیل گفت:همه مسوولان و متولیان حوزه های فرهنگی ، هنری و اجتماعی باید برای پر کردن اوقات فراغت جوانان تلاش کنند تا زمینه مناسبی برای توسعه همه جانبه رشد و تعالی نسل آینده فراهم شود.

وی زمینه سازی برای تربیت صحیح و تعالی شایسته نسل آینده را ضروری دانست و افزود: همه باید به اهمیت کار تربیتی و فرهنگی توجه کنیم تا فضاهای سالم تربیتی در کنار نظارت و کوشش خود خانواده ها در مجموعه اجتماعی و جامعه شکل بگیرد.

امام جمعه اردبیل به فرا رسیدن ماه رمضان به عنوان یک فرصت خودسازی و کسب فضایل برای مومنان اشاره کرد و گفت: باید در ماه مبارک رمضان با بهره گیری از فضای معنوی همچون محافل انس با قرآن ، سخنرانی علما و روحانیان ارزشمند و چهره های سرشناس تلاش کنیم تا بیشترین مخاطبان در مساجد و فضاهای معنوی حضور یابند.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل از ماه رمضان به عنوان ماه فضیلت ها و تصفیه روحی و روانی همه افراد جامعه یاد کرد و افزود: مسوولان امر باید تلاشی جدی در زمینه سازی برای توسعه و ترویج فرهنگ معنوی ، اخلاق مداری و انس بیشتر با کلام الهی را در این ماه فراهم کنند تا همه مومنان بتوانند از این ظرفیت استفاده کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل ، استاندار اردبیل نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت نجات جامعه اسلامی از تهدیدها و برخی ترفندهای فرهنگی و اجتماعی گفت: ما در سایه تعالیم قرآن کریم و تربیت اسلامی می توانیم نسل جوان را از مفاسد دور نگهداریم.

مجید خدابخش افزود: در این استان در ماه مبارک رمضان سعی می شود تا با مشارکت خود مردم مجالس و محافل قرآنی و تربیتی شایسته شکل بگیرد که با توجه به تقارن این ایام با اوقات فراغت جوانان باید هدف گذاری ها به سمت اصلاح شایسته انجام شود.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار