در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان چرام عنوان شد

انتقاد از دستگاه هایی که به مصوبات پایبند نیستند + تصاویر

احتشامی : یکی از مصوبات جلسه قبل بررسی و جمع‌آوری احشام بوده که این بحث همیشه در دستور کارهای شورای سلامت قرار گرفته ولی متاسفانه تاکنون بنا به دلایلی از جمله عدم هماهنگی بین بخشی، جمع‌آوری صورت نگرفته است.
کد خبر: ۳۶۶۹۹۰
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶ 25 January 2017
یکی از دغدغه های همیشگی برخی شهرهای استان همواره وجود احشام در سطح شهر است که علاوه بر جلوه ی نازیبایی که به شهر را موجب می شود ، احتمال انتقال امراض به انسان ها را هم در پی دارد.
در جلسات شورای سلامت و حتی شورای اداری شهرستان چرام به فراوانی مصوباتی وجود داشته است که نگهداری احشام در شهر را غیر قانونی دانسته و خواستار برخورد دستگاه های مربوطه با این تخلفات شده است اما متاسفانه تاکنون کمتر موردی از برخورد با این گونه موارد صورت گرفته است!
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مدیر شبکه بهداشت و درمان چرام  در پنجمین جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان چرام با بیان اینکه مشارکت در بحث سلامت حرف اول را می‌زند، اظهار کرد: شبکه بهداشت و درمان چرام آمادگی حضور در تمامی زمینه‌ها را داشته و از موضوعات مختلف استقبال می‌کند ولی متاسفانه برخی ادارات در موارد خاص در همکاری لازم را ندارند.
 
انتقاد از دستگاه هایی که به مصوبات پایبند نیستند + تصاویر
احتشامی به بررسی و اعلام نتایج اجرای مصوبات جلسه قبل پرداخت و عنوان داشت: یکی از مصوبات جلسه قبل بررسی و جمع‌آوری احشام بوده که این بحث همیشه در دستور کارهای شورای سلامت قرار گرفته ولی متاسفانه تاکنون بنا به دلایلی از جمله عدم هماهنگی بین بخشی، جمع‌آوری صورت نگرفته است.

وی افزود: در بحث خروج احشام، قانون شهرداری‌ها را داریم که بر اساس این قانون منع قانونی جهت جمع‌آوری وجود ندارد و دادگستری می‌تواند در این زمینه همکاری داشته باشد.

احتشامی در ادامه به بحث و تبادل‌نظر در خصوص دستور کارهای جدید جلسه اعم از جمع‌آوری دام و احشام در سطح شهر پرداخته و تصریح کرد: شهرداری، شبکه بهداشت و درمان، نیروی انتظامی و دادگستری چرام جهت جمع‌آوری دام احشام از سطح شهر و حاشیه شهر چرام باید تمهیدات لازم را در نظر بگیرند.

خبر؛ منیر تقی زاده
 
انتقاد از دستگاه هایی که به مصوبات پایبند نیستند + تصاویر 
 
انتقاد از دستگاه هایی که به مصوبات پایبند نیستند + تصاویر 
 

 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار