هشدار های بارشی پایان هفته

این هشدار به استان های کرمانشاه ، ایلام ، لرستان ، خوزستان ، چهارمحال و بختیاری ، کهکیلویه و بویر احمد ، همدان ، مرکزی ، زنجان ، قزوین ، البرز، تهران ، سمنان ، گیلان ، مازندران ، گلستان ، خراسان شمالی و خراسان رضوی داده شده است
کد خبر: ۳۶۷۶۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۸ 27 January 2017
سازمان مدیریت بحران کشور با صدور اطلاعیه ای درباره بارندگی های شدید روزهای پنج شنبه و جمعه 18 استان کشور از جمله سمنان هشدار داد .

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، در این گزارش برای 18 استان کشور از جمله سمنان پیش بینی بارش برف ، باران ، رعد و برق ، وزش باد شدید ، آبگرفتگی معابر ، سیلابی شدن مسیل ها و روخانه ها و اختلال در تردد جاده ای و بارش تگرگ شده است .

در این اطلاعیه از کشاورزان ، دامداران ، عشایر ، ساکنان در حاشیه رودخانه ها خواسته شده در صورت بارندگی تمهیدات ایمنی لازم را بیندیشند .

همچنین از رانندگان خواسته شده هنگام تردد در جاده های کوهستانی ، زنجیر چرخ ، لباس گرم ، غذای کافی و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند و از اسکان و توقف طولانی در بستر و حریم رودخانه ها بپرهیزند .

این هشدار به استان های کرمانشاه ، ایلام ، لرستان ، خوزستان ، چهارمحال و بختیاری ، کهکیلویه و بویر احمد ، همدان ، مرکزی ، زنجان ، قزوین ، البرز، تهران ، سمنان ، گیلان ، مازندران ، گلستان ، خراسان شمالی و خراسان رضوی داده شده است .

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار