مدير درمان تأمين اجتماعي استان قم خبر داد

رشد 12 درصدي مراجعه به مراكز درماني تأمين اجتماعي

مدير درمان تأمين اجتماعي استان قم از رشد 12 درصدي مراجعه به مراكز درماني تأمين اجتماعي قم در هشت ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۳۶۷۹۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۸ 27 January 2017
به گزارش تابناک قم، داوود علیمحمدی با اشاره عملکرد مراکز درمانی تأمین اجتماعی استان قم در هشت ماهه نخست امسال اظهار کرد: در سال 95 بیش از یک میلیون و 400 هزار بار مراجعه به مراکز درمانی تأمین اجتماعی انجام شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 12 درصد رشد داشته است.

وی خاطرنشان کرد: تولد بیش از 2 هزار و 459 نوزاد در بیمارستان امام رضا در هشت ماهه اول امسال روی داده است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان قم با بیان اینکه مراجعه‌کنندگان در این مدت 118 هزار بار به پزشکان عمومی و 50 هزار بار به متخصصان مراجعه کرده‌اند، گفت: از نظر میزان رشد با توجه به افزایش متخصصان در مراکز درمانی تأمین اجتماعی شاهد رشد 67 درصدی در مراجعات بودیم.

وی خاطرنشان کرد: کل کسانی که در مراکز درمانی تأمین اجتماعی قم به ویژه بیمارستان امام رضا بستری شدند، نزدیک به 7 هزار و 500 نفر بودند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 19 درصد رشد داشته است.

علیمحمدی عنوان کرد: با توجه به اینکه بیمارستان تأمین اجتماعی در شاهراه ارتباطی قرار دارد، تعداد کسانی که به اورژانس مراجعه کردند بالغ بر 6 هزار و 700 نفر بودند که با رشد 67 درصدی نسبت به سال گذشته مواجه بودیم.

وی با بیان اینکه تأمین اجتماعی در استان قم از طریق درمان غیرمستقیم نیز به بیمه‌شدگان طرف قرارداد خدمات ارائه می‌دهد، گفت: در حال حاضر با 732 مرکز درمانی و 140 مرکز وابسته به آنها قرارداد داریم.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان قم یادآور شد: در هشت ماهه نخست امسال بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی استان قم بالغ بر 3 میلیون و 600 هزار بار به مراکز طرف قرارداد مراجعه کردند.

وی تصریح کرد: با احتساب مراجعه به بخش درمان مستقیم و غیرمستقیم می‌توان بیان کرد در طول سال بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی به طور میانگین 7 میلیون بار به مراکز طرف قرارداد و مراکز درمانی تأمین اجتماعی مراجعه می‌کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار