یک منبع آگاه خبر داد:

دومین مجموعه بزرگ صنعتی در استان کهگیلویه و بویراحمد بفروش می رسد

این منبع آگاه کارخانجات تحت پوشش سازمان اقتصادی کوثر در کهگیلویه و بویراحمد را کارخانجات آرد ، نشاسته ، گلوکز، دکستروز ، خوراک دام و متعلقات آن عنوان کرد و اظهار داشت : تمامی این مجموعه صنعتی در شهر یاسوج در جوار کارخانه قند یاسوج واقع شده اند که به صورت یکجا به بخش خصوصی واگذار خواهند شد .
کد خبر: ۳۷۱۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۱ 01 February 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، یک منبع آگاه با بیان این مطلب گفت : سازمان اقتصادی کوثر مجموعه کارخانجات تحت پوشش خود در کهگیلویه و بویراحمد را از طریق مزایده عمومی بفروش می رساند.
این منبع آگاه کارخانجات تحت پوشش این سازمان اقتصادی در کهگیلویه و بویراحمد را کارخانجات آرد ، نشاسته ، گلوکز، دکستروز ، خوراک دام و متعلقات آن عنوان کرد و اظهار داشت : تمامی این مجموعه صنعتی در شهر یاسوج در جوار کارخانه قند یاسوج واقع شده اند که به صورت یکجا به بخش خصوصی واگذار خواهند شد .
وی سازمان اقتصادی کوثر را یکی از موسسات موفق در امر سرمایه گذاری در کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد و گفت : این سازمان اقتصادی تا کنون در بخش های کشاورزی ، پرورش ماکیان و پرورش و تولید ماهی در این استان بسیار موفق عمل کرده است .
وی با بیان اینکه کارخانجات مذکور با دارا بودن ماشین آلات روز دنیا توان تولید محصولات با کیفیت و ممتاز و با قابلیت صادرات را دارند، اظهار کرد : با واگذاری این مجموعه صنعتی به بخش خصوصی توانمد و اهلیت دار در امر تولید و صنعت ، زمینه استمرار فعالیت آن فراهم خواهد شد .
این منبع آگاه اظهار امیدواری کرد که خریدار جدید بتواند پس از طی مراحل قانونی ، پس از بازگشت به کار کارگران این مجموعه صنعتی با تمام ظرفیت نسبت به تولید محصولات اقدام نماید .
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار