نماینده ولی فقیه در استان مرکزی؛

سهل انگاری مسئولان در مسیر تحقق آرمان های انقلاب گناهی نابخشودنی است

تابناک مرکزی: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه امام و شهدا ودیعه خداوند هستند تصریح کرد: همه در برابر این ودیعه مسئولیت داریم اما مسئولیت مدیران و نمایندگان ولی فقیه بیشتر است، سهل انگاری در این مسیر ارزشمند گناهی نابخشودنی محسوب می شود.
کد خبر: ۳۷۱۰۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۵ 01 February 2017

به گزارش تابناک مرکزی، آیت اله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی صبح امروز در کلاس درس اخلاق با بیان این که پیروزی انقلاب اسلامی دین مداری را در کشور احیا کرد گفت: پیروزی انقلاب اسلامی با وجود امام راحل دین مداری و معنویت را در جامعه احیا کرد اما هدف اصلی امام راحل اصلاح جامعه جهانی بود و همه باید در راستای تحقق این هدف والا تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه امام و شهدا ودیعه خداوند هستند تصریح کرد: همه در برابر این ودیعه مسئولیت داریم اما مسئولیت مدیران و نمایندگان ولی فقیه بیشتر است، سهل انگاری در این مسیر ارزشمند گناهی نابخشودنی محسوب می شود.

آیت اله دری نجف آبادی در ادامه به تفسیر آیاتی از سوره ابراهیم پرداخت و افزود: ما باید راه درست را تشخیص دهیم هدف اصلی همه پیامبران اصلاح جامعه خویش و هدایت مردم به رستگاری و معنویت است و امام راحل نیز اصلاح جامعه جهانی را هدف اصلی خود قرار دادند و دلیل این که در دهه فجر این آیات بسیار بیان می شود این است.

وی با اشاره منع ورود چند شهروندان چند کشور به آمریکا اظهار داشت: آمریکا مانع ورود چند کشور مانند عراق شده است عراقی که در حال جنگ با تروریست است این توهین به ملت عراق است در حالی که این منع آل سعودی که در جریان 11 سپتامبر نقش داشته وجود ندارد.

آیت اله دری نجف آبادی بیان کرد: قدرت وسیله ای است برای جلوگیری از ظلم و استبداد، در گذشته وضع بهداشت و درمان کشور خاک بر سر بود اما الان شبکه وسیع بهداشت و درمان داریم، گاز رسانی نبود اما الان تولید گاز ما 700 میلیون متر مکعب است.

وی ادامه داد: پارس جنوبی وجود نداشت در حالی که قطر در حال استفاده از این حوزه مشترک بود و ما صفر بودیم، الان ما در بحث نظامی هم آمادگی داریم در حالی که قبلا قدرت دفاعی ما صفر بود.

انتهای پیام/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار