مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین:

۱۷۷ طرح شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین افتتاح می شود

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: همزمان با دهه مبارک فجر ۱۷۷ طرح عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۳۰۱ میلیارد ریال در استان قزوین افتتاح می شود.
کد خبر: ۳۷۲۹۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۴ 05 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، سعید بهادیوند چگینی روز یکشنبه در جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و نشست بصیرتی کارمندان بسیجی استان قزوین که در سالن اجتماعات شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین برگزار شدگفت: انقلاب اسلامی با بصیرت مردمی و راهنمایی بنیانگذار  جمهوری  اسلامی  امام  خمینی(ره) و حضور مردم در صحنه شکل  گرفت و امروز زنده نگه داشتن اسلام و ارزش های اسلامی وظیفه ای همگانی است.

وی افزود: بی تردید در تناورشدن و به ثمر رسیدن نهال انقلاب اسلامی، تأثیر آشکار ایمان به خداوند سبحان، تکیه بر اراده ملت و رهبری بی نظیر حضرت امام راحل(ره) بر همگان واضح و آشکار است و امروز میوه این درخت پرثمر در دسترس تمامی آزادگان و عدالت خواهان جهان قرار دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین یادآورشئ: هم اکنون با گذشت سی و هفت سال از آن واقعه تاریخی، ملت‌های آزاده جهان به وضوح شاهد توانایی و اقتدار نظام اسلامی در اداره جامعه هستند که نشانه‌های آشکار آن، پیشرفت‌های روزافزون و موفقیت‌های پیاپی جوانان برومند این سرزمین کهن و نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف اعم از دانش، فناوری، هنر، ورزش است.

بهادیوند چگینی اضافه کرد: با برگزاری نشست های بصیرتی در ایام دهه فجر تلاش می کنیم تا ضمن گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب دستاوردهای ارزشی را به نسل جوان منتقل کنیم.

وی اضافه کرد: در ایام دهه فجر در کنار جشنهای پیروزی همهس اله طرح های عمرانی متعددی در بخش های مختلف اماده افتتاح می شود که در بخش صنعت برق نیز ۱۷۷ پروژه درحال افتتاح و بهره برداری است.

وی اضافه کرد: طرح های شرکت توزیع نیروی برق استان با هزینه ای بالغ بر۳۰۱ میلیارد و۳۹۴ میلیون ریال در شهرهای قزوین، آوج، البرز، تاکستان، بوئین زهرا، آبیک و محمدیه به بهره برداری می رسد.

بهادیوند چگینی تصریح کرد: این پروژه ها در بخش های توسعه و احداث، نیرورسانی، اصلاح و بهینه سازی، روشنایی معابر، مسکن مهر و رفع ضعف ولتاژ و پروژه های نیروگاهی است.

در این مراسم که آیت الله علی اسلامی نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری، فرهور مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی، مدیران دستگاه های اجرایی و کارمندان بسیجی قزوین نیز حضور داشتند از قاریان منتخب صنعت آب و برق استان قزوین تجلیل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار