استاندار کرمانشاه:

خود را مکلف به صیانت از آرای مردم می دانیم.

با حضور نمایندگان مردم استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی و اعضای هیات نظارت بر انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای استان کرمانشاه و رییس و دبیر ستاد انتخابات استان به ریاست آقای دکتر اسداله رازانی استاندار کرمانشاه تشکیل گردید.
کد خبر: ۳۷۳۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸ 06 February 2017
 به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی استانداری استان؛ استاندار کرمانشاه با اشاره به ساختار نظام جمهوری اسلامی ایران گفت : ما افتخار داریم که در نظامی زندگی می کنیم که میزان بودن رای ملت در عرصه عمل به بهترین وجهی به منصه ظهور می رسد .
وی با اشاره به برگزاری دو انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جهموری و پنجمین دوره شورا ها بیان داشت : دولت تدبیر و امید ، دولت قانون است وموضوع انتخابات یک موضوع صد درصد جدی و وظیفه ذاتی وزارت کشور و استانداری ها می باشد در این راه ما خود را مکلف و ملزم به برگزاری انتخاباتی قانونمند و سالم دانسته و صیانت از آرای مردم را وظیفه اصلی خویش می دانیم .
استاندار کرمانشاه در ادمه تاکید کرد: در راه تحقق این مهم با هیات های نظارت بر شورا ها و ریاست جمهوری همکاری و هماهنگی لازم را خواهیم داشت . 
سپس آقای حسن سلیمانی رییس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان کرمانشاه عنوان داشت : یکی از وظایف نمایندگان ملت نظارت بر حسن اجرای قانون است و نظارت برگزاری انتخابات شورا ها از جمیع وظایف منتخبان مردم در جلس شورای اسلامی است و در بررسی پرونده داوطلبان قانون مقررات ملاک اصلی هیات های نظارت خواهد بود .
وی در ادامه بر تعامل هرچه بیشتر بین هیات نظارت بر  انتخابات شورا هاو ستاد انتخایات استان تاکید و این مهم را زمینه ساز آرامش خاطر شرکت کنندگان  دانست .
در ادامه جلسه آقایان احمد صفری و شهاب نادری دیگر اعضای هیات نظارت بر انتخابات شورا ها و همچنین آقای شاه حسینی رییس ستاد انتخابات استان به بیان دیدگاه های خود پرداختند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار