معاون سیاسی و امنیتی استاندار در آیین افتتاحیه چند پروژه در شهرستان صحنه:

باید به دنبال تحقق آرمان های فجرآفرینان باشیم / دولت تدبیر و امید با وجود تنگناهای مالی روند خدمات رسانی را تداوم بخشیده است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه گفت: دولت تدبیر و امید با وجود تنگناهای مالی طی سال های اخیر، همچنان روند خدمات رسانی به جامعه روستایی و شهری را تداوم بخشیده است.
کد خبر: ۳۷۳۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸ 07 February 2017
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه؛ یوسف شاه حسینی که به منظور افتتاح چند طرح عمرانی و خدماتی و کشاورزی در شهرستان صحنه حضور یافته بود ضمن تبریک فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: فرارسیدن این ایام را بر فجرآفرینانی که در تحقق فجر و ارزش های برخاسته از آن تلاش کردند و همچنان تلاش می کنند تبریک می گویم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خاطرنشان کرد: همه جامعه و به ویژه مسئولین باید به دنبال تحقق آرمان های والای فجر آفرینان باشیم و در این راستا تلاش کنیم.

این مقام ارشد سیاسی استان در ادامه اظهار داشت: دولت تدبیر و امید در سال های اخیر و به ویژه سال گذشته به دلیل تحریم های ظالمانه کشورهای غربی، شاهد تنگناهای مالی بسیاری بود ولی با وجود این تنگناها دولت همچنان روند خدمات رسانی به جامعه روستایی و شهری را تداوم بخشیده است.

وی ادامه داد: امروز به مناسبت فرارسیدن ایام مبارک فجر شاهد افتتاح 12 پروژه در حوزه های مختلف خدماتی، عمرانی و کشاورزی در شهرستان صحنه بودیم.

شاه حسینی اظهار داشت: شهرستان صحنه بر یک گسل زلزله خیز واقع شده است و در این راستا دولت با اجرای طرحی فراگیر به دنبال مقاوم سازی این واحدهاست تا روستاییان و شهروندان در صورت وقوع زلزله دچار آسیب جانی و مالی نشوند.

وی ادامه داد: در همین راستا امروز شاهد افتتاح نمادین 3 هزارمین واحد نمونه مقاوم سازی شده در یکی از روستاهای منطقه چمچمال این شهرستان بودیم.

 همچنین پارک بسیج شهر صحنه با اعتبار دو میلیارد و 300 میلیون ریال از جمله پروژه هایی بود که با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمانشاه و فرماندار این شهرستان به بهره برداری رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار