امام جمعه شهرکرد:

استکبارستیزی گفتمان حاکم انقلاب است

تابناک چهارمحال وبختیاری- نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: صیانت از انقلاب اسلامی ایران و استکبار ستیزی در گرو تقویت و تداوم گفتمان های حاکم بر آن است.
کد خبر: ۳۷۵۶۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷ 11 February 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- حجت الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه های این هفته نمازجمعه شهرکرد در مصلی امام خمینی (ره) این شهر افزود: ولایتمداری، مقاومت، عزتمندی و عزت بخشی به جامعه ایمانی، توکل بر خدا، نگاه به نصرت های الهی، نرمش قهرمانانه و ایثار و شهادت از مهمترین گفتمان های حاکم بر انقلاب اسلامی است.
وی ادامه داد: تکلیف مداری، بصیرت و هوشیاری، دشمن شناسی، تلاش برای اعتلا و اقتدار نظام اسلامی، انقلابی گری و دین مداری با رویکرد عملی از دیگر گفتمان های حاکم بر نظام است که باید در راستای تقویت و تداوم این گفتمان ها از هیچ تلاشی دریغ نکرد.
نکونام با بیان اینکه گفتمان ولایت، محور و مبنای همه برنامه های کشور است، تصریح کرد: سلایق مختلف محترم و ارزشمند هستند اما آنچه باید بر همه ارکان نظام جاری و ساری باشد، گفتمان ولایت است.
امام جمعه شهرکرد، اقتصاد مقاومتی را از دیگر گفتمان های حاکم بر انقلاب اسلامی دانست و افزود: بایه به مقوله مهم اقتصاد مقاومتی بیش از پیش توجه شود چرا که اگر مسئولان تلاش خود را بر آن معطوف کرده بودند اکنون شاهد رشد بیشتری در کشور بودیم.
نکونام با اشاره به انتخابات سال آینده، بر تقویت وحدت و همدلی در کشور تاکید کرد و گفت: مراقب باشیم در سایه مسائل انتخاباتی وحدت لازم در کشور مخدوش نشود و پایبندی خود به ارزش ها را حفظ کنیم.
وی با قدردانی از حضور گسترده و حماسی مردم استان در راهپیمایی 22 بهمن خاطرنشان کرد: بی شک هرکس نسبت به اسلام، انقلاب و میهن احساس مسئولیت کرده باشد در راهپیمایی شرکت کرده و امروز مردم ما در سراسر میهن اسلامی جهاد بزرگی را شکل دادند.
نکونام در ادامه با تسلیت ایام فاطمیه و تاکید بر الگوگیری از سبک زندگی حضرت زهرا(س) تصریح کرد: محتوای انقلاب اسلامی ایران منش و سبک زندگی حضرت زهرا (س) است و باید کوشید تا در همه امور خود را مقید به این سبک زندگی کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار