معاون خدمات شهری شهرداری اقبالیه:

طرح پاکسازی بصری در اقبالیه اجرایی شد

معاون خدمات شهری شهرداری شهر اقبالیه از اجرای طرح پاکسازی و رفع آلودگی‌های بصری در برخی معابر این شهر خبر داد و گفت: طرح پاکسازی و رفع آلودگی‌های بصری تا تحقق کامل زیبایی‌های بصری و پاکسازی در این شهر ادامه دارد.
کد خبر: ۳۷۶۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷ 13 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، سیف‌الله امینی در برخورد با متخلفان که  در شهر اقبالیه صورت گرفت، از اجرای طرح پاکسازی و رفع آلودگی‌های بصری در برخی معابر این شهر خبر داد و اظهار داشت: طرح پاکسازی و رفع آلودگی‌های بصری تا تحقق کامل زیبایی‌های بصری و پاکسازی در این شهر ادامه دارد.

وی افزود: مبلمان شهری از جمله عناصر سازنده فضاهای شهری به حساب می‌آید که کمیت، کیفیت، زیبایی، راحتی دوام و محل استقرار آن‌ها نقش بسیار اساسی در دستیابی به شهری زیبا و سالم دارد.

معاون خدمات شهری شهرداری شهر اقبالیه ادامه داد: برابر ماده 92 قانون شهرداری‌ها، تبلیغات در معابر شهر به غیر از اماکنی که شهرداری آن‌ مکان را مجاز شناخته، ممنوع است و متخلفان تعدی‌کننده به حقوق عمومی و قانون مجرم محسوب می‌شود و براساس تبصره دو ماده 55 قانون شهرداری‌ها، نوشتن هر نوع مطلب و یا الصاق هر نوشته‌ای بر روی دیوارهای شهر که مخالف مقررات باشد، ممنوع بوده و محکوم به پرداخت جریمه نقدی می‌شود.

امینی تصریح کرد: تمام اشخاص حقیقی و حقوقی که تاکنون از طریق دیوارنویسی در سطح شهر اقدام به تبلیغ فعالیت‌­ها و خدمات خود می­‌کردند، موظف به رعایت قانون و حقوق دیگر شهروندان هستند و در صورت مشاهده هر‌گونه دیوارنویسی، ضمن امحا این قبیل تبلیغات با عاملان آن برابر مقررات برخورد می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار