استاندار قم عنوان کرد:

ضرورت توجه مدیران اجرایی به استفاده از فناوری اطلاعات

استاندار قم با تاکید بر استقرار دولت الکترونیک برای خدمات رسانی به مردم، توجه مدیران اجرایی به استفاده از فناوری اطلاعات را ضروری دانست.
کد خبر: ۳۸۲۵۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۱ 23 May 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی‌منش در جلسه شورای مدیران و مشاورین که در تالار امام جواد (ع) استانداری برگزار شد طی سخنانی بر لزوم تلاش مدیران برای توسعه و ترقی استان تاکید کرد.

استاندار قم با تاکید بر استقرار دولت الکترونیک برای خدمات رسانی به مردم، توجه مدیران اجرایی به استفاده از فناوری اطلاعات را ضروری دانست و خواستار اهتمام ایشان در حرکت به این سمت شد.

صالحی‌منش در ادامه با اشاره به رصد فعالیت‌های روسای دستگاه‌های اجرایی، طرح ارزیابی مدیران را مورد توجه قرار داد و افزود: این طرح موجب آشنایی کامل با وظایف دستگاه‌ها و شناسایی مدیران توانمند برای ادامه همکاری‌ها شده است.

وی با اشاره به دستاوردهای سفر کاروان تدبیر و امید به قم، شفاف شدن ظرفیت‌های ویژه و منحصر بفرد قم برای اعضای هیئت دولت را از دستاوردهای این سفر عنوان و خاطرنشان کرد: تغییر نگاه دولت به این استان و تلاش برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم آن از رخدادهای مهم این سفر بود.

نماینده عالی دولت در استان همچنین انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را مورد توجه قرار داد و خواستار استفاده از ظرفیت افراد با سابقه‌های درخشان انقلابی در راستای برگزاری هر چه بهتر این انتخابات شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار